• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
image.jpg

Nu kan man känna doften av målsnöret. Länk på för sista veckan :) kommer att vara grym på stranden i sommar 🤣 Men jag får nog sola solarium om jag ska kunna göra den rättvisa!

Du får köpa ett par vita speedos också :D!

Har köpt två lotter till nu, till den fantastiska finaldragningen på fredag. Det där med 100 000:- till Min Stora Dag känns definitivt inte avlägset nu. Tänk om man vinner högvinsten i lotteriet, en heldag med @Denke. Få hänga med honom från tidig morgon. Titta och klämma på hans berömda fickur, äta gemensam lunch, motta signerade praktverk och som kronan på verket medverka i en spännande poddinspelning. Det vore väl som en bal på slottet, typ?

B1712884-F48C-4F57-B3A3-E89D75307866.jpeg

Senast ändrad:
Man tackar man TACKAR, tur att jag har en kind till! Tack för att jag fått joina denna tråd, hoppas att inga tagit illa upp att jag gästspelade i en vecka @jerka2.0 😻! Riktigt skön stämning ni har här! Jag lovar här och nu, att jag kommer vara den första att anmäla mig till nästa års OWG, det får ni mitt ord på. Förutsatt att man lever då såklart! Inte långt kvar nu, tjejer och gubbar, må bäste man/kvinna vinna!

Haha...det undrade jag också, blir ju lite rädd att man ska bli smittad av COVID-19 när inte lappen kör med något munskydd 😁 ! Det var snällt sagt @Von, det tar jag verkligen som en komplimang dude!

Det gjorde du fan rätt i Remofflan, GAARA var en mycket trevlig bekantskap, ska bli kul att få ta del av ditt intryck av klockan!

Haha...vi får hoppas det, inte att jag lever längre än er 25 åringar, det vore slöseri med ungdomen. Men att jag lever 25 år till skulle ju vara kul 💩✌️!
Ja nästa år är det bara att köra. Förra året vek jag ner mig ganska snart. Men i år är vi starka.

Då var tredje köpet under mars på väg hem med DHL.
Köper man inget nytt under mars kör man OWGMARCH på ”Easy” vi andra kör på ”Nightmare” 😉

Ni ser vem som övervakar klockan va?
He’s everywhere! 😱🦇
2CFFE652-8B52-410E-8105-776F5A1AE48F.jpeg

Senast ändrad:
Man tackar man TACKAR, tur att jag har en kind till! Tack för att jag fått joina denna tråd, hoppas att inga tagit illa upp att jag gästspelade i en vecka @jerka2.0 😻! Riktigt skön stämning ni har här! Jag lovar här och nu, att jag kommer vara den första att anmäla mig till nästa års OWG, det får ni mitt ord på. Förutsatt att man lever då såklart! Inte långt kvar nu, tjejer och gubbar, må bäste man/kvinna vinna!

Haha...det undrade jag också, blir ju lite rädd att man ska bli smittad av COVID-19 när inte lappen kör med något munskydd 😁 ! Det var snällt sagt @Von, det tar jag verkligen som en komplimang dude!

Det gjorde du fan rätt i Remofflan, GAARA var en mycket trevlig bekantskap, ska bli kul att få ta del av ditt intryck av klockan!

Haha...vi får hoppas det, inte att jag lever längre än er 25 åringar, det vore slöseri med ungdomen. Men att jag lever 25 år till skulle ju vara kul 💩✌️!
@Affe du hör ju hemma här. Varmt välkommen 2022.

Jahopp, då är pollensäsongen igång då. Inte för att jag märker något utav det själv. Men däremot lillskrotan är känslig. Så eftermiddagen bjuder oväntat på hemmajobb med en ruskigt pigg, snart, 4-åring. 58:an sitter där den ska. Ett tag till. Sen får den väl vila bredvid g-shocken när kvällspasset spenderas i källaren. Slipning av vägg på agendan, lucky me...
86B39BD8-3B6C-4BB7-B2BF-D488CAC0B381.jpeg

Ännu en dag med äppelklockan....
Förresten, någon som testat att berätta för kollega eller bekant om pågående utmaning? Jag fick inte riktigt önskad reaktion, de var inte imponerade alls :rolleyes:
832A739B-AA98-46EC-A54B-80B1C49F5451.jpeg
Nej, verkligen inte. De anser mig redan vara dum i huvudet som det är. Man får välja sina strider. Ingen idé att försöka förklara något för någon som inget begriper. #omgivenavidioter

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp