Nu kan man känna doften av målsnöret. Länk på för sista veckan kommer att vara grym på stranden i sommar Men jag får nog sola solarium om jag ska kunna göra den rättvisa!
Du får köpa ett par vita speedos också !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu kan man känna doften av målsnöret. Länk på för sista veckan kommer att vara grym på stranden i sommar Men jag får nog sola solarium om jag ska kunna göra den rättvisa!
Köpa? Vita speedos, vitt gummi...det är sen gammaltDu får köpa ett par vita speedos också !
Det skulle vara något detDu får köpa ett par vita speedos också !
En bild på @jocklas från innan köpet av Seikon men brallorna är ju på plats!Du får köpa ett par vita speedos också !
...brudmagnet #confirmed
Ja nästa år är det bara att köra. Förra året vek jag ner mig ganska snart. Men i år är vi starka.Man tackar man TACKAR, tur att jag har en kind till! Tack för att jag fått joina denna tråd, hoppas att inga tagit illa upp att jag gästspelade i en vecka @jerka2.0 ! Riktigt skön stämning ni har här! Jag lovar här och nu, att jag kommer vara den första att anmäla mig till nästa års OWG, det får ni mitt ord på. Förutsatt att man lever då såklart! Inte långt kvar nu, tjejer och gubbar, må bäste man/kvinna vinna!
Haha...det undrade jag också, blir ju lite rädd att man ska bli smittad av COVID-19 när inte lappen kör med något munskydd ! Det var snällt sagt @Von, det tar jag verkligen som en komplimang dude!
Det gjorde du fan rätt i Remofflan, GAARA var en mycket trevlig bekantskap, ska bli kul att få ta del av ditt intryck av klockan!
Haha...vi får hoppas det, inte att jag lever längre än er 25 åringar, det vore slöseri med ungdomen. Men att jag lever 25 år till skulle ju vara kul !
@Affe du hör ju hemma här. Varmt välkommen 2022.Man tackar man TACKAR, tur att jag har en kind till! Tack för att jag fått joina denna tråd, hoppas att inga tagit illa upp att jag gästspelade i en vecka @jerka2.0 ! Riktigt skön stämning ni har här! Jag lovar här och nu, att jag kommer vara den första att anmäla mig till nästa års OWG, det får ni mitt ord på. Förutsatt att man lever då såklart! Inte långt kvar nu, tjejer och gubbar, må bäste man/kvinna vinna!
Haha...det undrade jag också, blir ju lite rädd att man ska bli smittad av COVID-19 när inte lappen kör med något munskydd ! Det var snällt sagt @Von, det tar jag verkligen som en komplimang dude!
Det gjorde du fan rätt i Remofflan, GAARA var en mycket trevlig bekantskap, ska bli kul att få ta del av ditt intryck av klockan!
Haha...vi får hoppas det, inte att jag lever längre än er 25 åringar, det vore slöseri med ungdomen. Men att jag lever 25 år till skulle ju vara kul !
Nej, verkligen inte. De anser mig redan vara dum i huvudet som det är. Man får välja sina strider. Ingen idé att försöka förklara något för någon som inget begriper. #omgivenavidioterÄnnu en dag med äppelklockan....
Förresten, någon som testat att berätta för kollega eller bekant om pågående utmaning? Jag fick inte riktigt önskad reaktion, de var inte imponerade alls
Laddar lumen lite i det fina vädret!!Hoppsan, blev visst i fel tråd Vad händer här då?
Samma här, ingen förståelseÄnnu en dag med äppelklockan....
Förresten, någon som testat att berätta för kollega eller bekant om pågående utmaning? Jag fick inte riktigt önskad reaktion, de var inte imponerade alls