Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
14,94 resp 15.14 för 95 här i bynBilligare soppa åt folket
Då ligger vi lite över här14,94 resp 15.14 för 95 här i byn
Typ en spänn eller?Då ligger vi lite över här
15,29 för 95Typ en spänn eller?
Jag vill gärna ha en swatch i samlingen, men varje gång jag köper så ångrar jag mig direkt för att de låter något så förbannat. Den där måste vara fantastisk!Tänk att just den här vackra skapelse blivit omtalad i urbildningsradion 2gånger
@TerryTee styggelse alltså?!?
hehe kan nog bara hålla med där.
jaja nu är det måndag och sista kraftansträngningarna samlas inför upploppet.
Glad måndag på er!
Frågan har säkert varit uppe förut men vad är det för armband du har på Movadon?Dag 22.
Betongkeps på en måndag, nej så illa är det inte.
Hoppas att ni får en fin dag!
Spottar du @Affe i tinningen eller vad är det som kommer ut ur munnen?
Det är ett läder från @grodslukarenx. Har har flera kvar vet jag.Frågan har säkert varit uppe förut men vad är det för armband du har på Movadon?
För att fortsätta ytterligare på samma tankebana - får man ha en speedy på sig om man inte ska flyga till månen?Ska man ta det ett steg längre skulle man ju kunna säga att det är fel att ha på sig en dykare om man inte ska dyka
Själv har jag inga problem med läder på dykare men det känns fel om det inte finns något band till klockan som klarar vatten.
Absolut inte.För att fortsätta ytterligare på samma tankebana - får man ha en speedy på sig om man inte ska flyga till månen?
Jag funderar faktiskt på att sälja min speedy eftersom det blir så lite månresor nu pga corona.För att fortsätta ytterligare på samma tankebana - får man ha en speedy på sig om man inte ska flyga till månen?