• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Sorry @Remofflan och övriga deltagare i passarounden ni är rökta 😬🤭😝😜😂!

4C53BD83-2E96-42FF-A2F1-056F623DF96B.jpeg
FDDC5A7B-5B1C-4DCA-B186-D95ABF975944.jpeg
Valde att avstå owgmarch i år till förmån för passarounden. ;) :) Ska bli riktigt kul att få uppleva denna live - ser ju fantastisk ut på bild och som alla vet är klockor så gott som alltid bäst live. :)

Jaha då var @Affe s 15 minutes of fame i denna tråd över. 😁

AddText_03-22-09.53.08.jpg

@Affe var bara på tillfälligt besökt men donerade tidigt en summa utan att ens ha för avsikt att vara med. Väldigt generöst! 🙏🏼

Man tackar man TACKAR, tur att jag har en kind till! Tack för att jag fått joina denna tråd, hoppas att inga tagit illa upp att jag gästspelade i en vecka @jerka2.0 😻! Riktigt skön stämning ni har här! Jag lovar här och nu, att jag kommer vara den första att anmäla mig till nästa års OWG, det får ni mitt ord på. Förutsatt att man lever då såklart! Inte långt kvar nu, tjejer och gubbar, må bäste man/kvinna vinna!

Spottar du @Affe i tinningen eller vad är det som kommer ut ur munnen? 😂
Tycker förresten Affe förtjänar en grön banner mer än många andra deltagare, så fick jag det sagt✌🏼

Haha...det undrade jag också, blir ju lite rädd att man ska bli smittad av COVID-19 när inte lappen kör med något munskydd 😁 ! Det var snällt sagt @Von, det tar jag verkligen som en komplimang dude!

Valde att avstå owgmarch i år till förmån för passarounden. ;) :) Ska bli riktigt kul att få uppleva denna live - ser ju fantastisk ut på bild och som alla vet är klockor så gott som alltid bäst live. :)

Det gjorde du fan rätt i Remofflan, GAARA var en mycket trevlig bekantskap, ska bli kul att få ta del av ditt intryck av klockan!

Wooo! Klart du gör krutgubbe, med dina hälsomåltider lär du ju leva längre än oss 25åringar

Haha...vi får hoppas det, inte att jag lever längre än er 25 åringar, det vore slöseri med ungdomen. Men att jag lever 25 år till skulle ju vara kul 💩✌️!

Senast ändrad:
Man tackar man TACKAR, tur att jag har en kind till! Tack för att jag fått joina denna tråd, hoppas att inga tagit illa upp att jag gästspelade i en vecka @jerka2.0 😻! Riktigt skön stämning ni har här! Jag lovar här och nu, att jag kommer vara den första att anmäla mig till nästa års OWG, det får ni mitt ord på. Förutsatt att man lever då såklart! Inte långt kvar nu, tjejer och gubbar, må bäste man/kvinna vinna!
Wooo! Klart du gör krutgubbe, med dina hälsomåltider lär du ju leva längre än oss 25åringar

Jag och Musse kämpar på. Det går lite upp och ner men att vi ska ge upp finns inte på kartan nu. Jag menar har man lidit i tre veckor känns de ju som otroligt fel att ge upp nu. Då hade man ju lika gärna kunna ge upp dag 2 som @TobiasD @osc10 och @FilPro

Nu kämpar vi på sista slutsträckan!!
20210322_110237.jpg

Låter Gunde Svan får sista ordet:

Så jädra bra kämpat av dig :D!

Undra vad ”vanligt folk” tänker om Ploppen? Mer än att den är skitful? De lär ju tro att jag tappat det helt och hållet, som frivilligt går runt med något dylikt runt handleden. Och sedan när de får reda på prislappen, ja då förstår jag varför de undrar om allting står rätt till inuti min skalle😂
066A55DF-B92A-4CE8-B7B6-A25D3C362306.jpeg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp