Valde att avstå owgmarch i år till förmån för passarounden. Ska bli riktigt kul att få uppleva denna live - ser ju fantastisk ut på bild och som alla vet är klockor så gott som alltid bäst live.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Valde att avstå owgmarch i år till förmån för passarounden. Ska bli riktigt kul att få uppleva denna live - ser ju fantastisk ut på bild och som alla vet är klockor så gott som alltid bäst live.
Jag funderar faktiskt på att sälja min speedy eftersom det blir så lite månresor nu pga corona.
Spottar du @Affe i tinningen eller vad är det som kommer ut ur munnen?
Tycker förresten Affe förtjänar en grön banner mer än många andra deltagare, så fick jag det sagt
Wooo! Klart du gör krutgubbe, med dina hälsomåltider lär du ju leva längre än oss 25åringar
Wooo! Klart du gör krutgubbe, med dina hälsomåltider lär du ju leva längre än oss 25åringarMan tackar man TACKAR, tur att jag har en kind till! Tack för att jag fått joina denna tråd, hoppas att inga tagit illa upp att jag gästspelade i en vecka @jerka2.0 ! Riktigt skön stämning ni har här! Jag lovar här och nu, att jag kommer vara den första att anmäla mig till nästa års OWG, det får ni mitt ord på. Förutsatt att man lever då såklart! Inte långt kvar nu, tjejer och gubbar, må bäste man/kvinna vinna!
Kanske en OWGFAKE istället för FAIL i år?Spottar du @Affe i tinningen eller vad är det som kommer ut ur munnen?
Tycker förresten Affe förtjänar en grön banner mer än många andra deltagare, så fick jag det sagt
Eller G-shock om man inte simmar 10 meter under ytan, blir överkörd av bilar samt hoppar från 4:e våningen ner i asfalt. #FakeItTillYouMakeItFör att fortsätta ytterligare på samma tankebana - får man ha en speedy på sig om man inte ska flyga till månen?
Spottar i tinningen! Haha Höll på att spotta ut kaffet över datorn här! Ciggen, det är Batmans nya stilSpottar du @Affe i tinningen eller vad är det som kommer ut ur munnen?
När man övningskör har man ju skylt på bilen, så varför inte en banner "Övning OWG 2022" //Kanske en OWGFAKE istället för FAIL i år?
Jag och Musse kämpar på. Det går lite upp och ner men att vi ska ge upp finns inte på kartan nu. Jag menar har man lidit i tre veckor känns de ju som otroligt fel att ge upp nu. Då hade man ju lika gärna kunna ge upp dag 2 som @TobiasD @osc10 och @FilPro
Nu kämpar vi på sista slutsträckan!!
Låter Gunde Svan får sista ordet:
Du vet hur det går till:Absolut inte.
På nästan samma spår, jag är t.ex sjukt flygrädd = får ångest bara jag ser en flygare
Atarax och en flaska sprit brukar också funka men tack för tipsetDu vet hur det går till:
Armarna rakt ut åt sidorna.
Upprepa sedan: Jag är inte rädd, jag kan flyga!
Såhär menar du?Atarax och en flaska sprit brukar också funka men tack för tipset
Ska vi ge @Affe en sån här kanske??När man övningskör har man ju skylt på bilen, så varför inte en banner "Övning OWG 2022" //