En till hinner du innan månaden är till ändaDå var tredje köpet under mars på väg hem med DHL.
Köper man inget nytt under mars kör man OWGMARCH på ”Easy” vi andra kör på ”Nightmare”
Ni ser vem som övervakar klockan va?
He’s everywhere!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En till hinner du innan månaden är till ändaDå var tredje köpet under mars på väg hem med DHL.
Köper man inget nytt under mars kör man OWGMARCH på ”Easy” vi andra kör på ”Nightmare”
Ni ser vem som övervakar klockan va?
He’s everywhere!
Får nog faktiskt säga tvärtemotÄnnu en dag med äppelklockan....
Förresten, någon som testat att berätta för kollega eller bekant om pågående utmaning? Jag fick inte riktigt önskad reaktion, de var inte imponerade alls
Hello from the other side!
Ni är alla galna! Och galet bra såklart! Följer fortfarande tråden och ert underbara engagemang. Glad över att jag hängde i och bidrog ett tag i alla fall
Och glöm inte - det är aldrig för sent att ge upp...
Laddar lumen lite i det fina vädret!!Hoppsan, blev visst i fel tråd Vad händer här då?
Nu kanske jag kastar sten i en glasburk eller nåt liknande..Saknar GAARA!
Nytt batteri i mobilen så jag kan checka in igen.
För övrigt anser jag att det är alldeles för få giffar i tråden just nu.
Säg till när du är redo att bege digNya band och nu kan jag nog inte hålla mig mer. Hur ni som köpt klockor och inte testat dom än har klarat er övergår mitt förstånd. Kudos till er haha
KaraktäääääääääääärNya band och nu kan jag nog inte hålla mig mer. Hur ni som köpt klockor och inte testat dom än har klarat er övergår mitt förstånd. Kudos till er haha
Säg till när du är redo att bege dig
Riktigt snyggt! Är båda från @grodslukarenx?Nya band och nu kan jag nog inte hålla mig mer. Hur ni som köpt klockor och inte testat dom än har klarat er övergår mitt förstånd. Kudos till er haha
Japp stämmer bra, väldigt fina!Riktigt snyggt! Är båda från @grodslukarenx?
Jag kan underlätta lite för dig och köpa Lemanian.Nya band och nu kan jag nog inte hålla mig mer. Hur ni som köpt klockor och inte testat dom än har klarat er övergår mitt förstånd. Kudos till er haha
Så du oljade det ena. Det blev riktigt bra!Japp stämmer bra, väldigt fina!
Zenithen ser ju magisk ut!Nya band och nu kan jag nog inte hålla mig mer. Hur ni som köpt klockor och inte testat dom än har klarat er övergår mitt förstånd. Kudos till er haha
Haha den stannar nog men det hade underlättat för mig just nuJag kan underlätta lite för dig och köpa Lemanian.
Japp, tycker också det blev riktigt bra! Och väldigt fina band så rekommenderas verkligen!Så du oljade det ena. Det blev riktigt bra!
Ja den är grym tycker jag!Zenithen ser ju magisk ut!
Jag har lådan full med såna band men kommer köpa fler.Haha den stannar nog men det hade underlättat för mig just nu
Japp, tycker också det blev riktigt bra! Och väldigt fina band så rekommenderas verkligen!
Ja den är grym tycker jag!
Hade planerat att lämna in den på service nu när jag inte kan använda den men fick aldrig tummen ur, och nu är det försent för det är nog den jag saknat mest under mars.
Har funderat på att byta från G-shock till en sån där stilig pjäs. Skulle du kunna visa hur den bärs på armen??Haha den stannar nog men det hade underlättat för mig just nu
Japp, tycker också det blev riktigt bra! Och väldigt fina band så rekommenderas verkligen!
Ja den är grym tycker jag!
Hade planerat att lämna in den på service nu när jag inte kan använda den men fick aldrig tummen ur, och nu är det försent för det är nog den jag saknat mest under mars.
Ännu en dag med äppelklockan....
Förresten, någon som testat att berätta för kollega eller bekant om pågående utmaning? Jag fick inte riktigt önskad reaktion, de var inte imponerade alls
För övrigt anser jag att det är alldeles för få giffar i tråden just nu.
Självklart, hoppas du har överseende med att jag bytte till ett fint svart armband istHar funderat på att byta från G-shock till en sån där stilig pjäs. Skulle du kunna visa hur den bärs på armen??
Någon som vågat sig på att beställa något nytt nu? Jag har en som tidigast kommer 30e. Men isf. hämtar jag bara inte ut den förrän 1april.