• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Då var tredje köpet under mars på väg hem med DHL.
Köper man inget nytt under mars kör man OWGMARCH på ”Easy” vi andra kör på ”Nightmare” 😉

Ni ser vem som övervakar klockan va?
He’s everywhere! 😱🦇
2CFFE652-8B52-410E-8105-776F5A1AE48F.jpeg
En till hinner du innan månaden är till ända😁

Ännu en dag med äppelklockan....
Förresten, någon som testat att berätta för kollega eller bekant om pågående utmaning? Jag fick inte riktigt önskad reaktion, de var inte imponerade alls :rolleyes:
832A739B-AA98-46EC-A54B-80B1C49F5451.jpeg
Får nog faktiskt säga tvärtemot😃
Nu är ju mina jobbarkompisar rätt vana vid att jag håller på med galenskaper, men dom som undrat har bara tyckt insamlingen är för ett riktigt bra ändamål 😃👍

Jag kan underlätta lite för dig och köpa Lemanian. 😁
Haha den stannar nog men det hade underlättat för mig just nu 😄
Så du oljade det ena. Det blev riktigt bra!
Japp, tycker också det blev riktigt bra! Och väldigt fina band så rekommenderas verkligen!

Zenithen ser ju magisk ut!
Ja den är grym tycker jag!
Hade planerat att lämna in den på service nu när jag inte kan använda den men fick aldrig tummen ur, och nu är det försent för det är nog den jag saknat mest under mars.

Japp, tycker också det blev riktigt bra! Och väldigt fina band så rekommenderas verkligen!

Hade planerat att lämna in den på service nu när jag inte kan använda den men fick aldrig tummen ur, och nu är det försent för det är nog den jag saknat mest under mars.
Jag har lådan full med såna band men kommer köpa fler.

Har funderat på att byta från G-shock till en sån där stilig pjäs. Skulle du kunna visa hur den bärs på armen?? 🤓

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp