Tekniskt fel.. Dubbelpost
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hoppas du på dubbelt så mycket med två poster?Hmmm, undrar vad det blir värt??
Mäklare på ingående
Precis.Hoppas du på dubbelt så mycket med två poster?
Var är klockan? Där ja. Bra kamouflerad.Klocka i björk..? Skumt
Glöm inte auktionen på detta snygga ställ från IFLW som löper ut 23.59 idag. Tack till @Göteborgare!
Högsta bud just nu är på 1000kr och innehas av @MrGranberg.
Ord. pris 199€
VARFÖR är inte du med förresten? Hade ju varit en baggis för en OWW som digJa jag såg det sen när jag ÄNTLIGEN kom ikapp. Har fasiken försökt läsa igenom hela tråden i 2 veckors tid men det är en omöjlighet! Så jag fick fuskhoppa lite idag och nu är jag äntligen på sista sidan
Ja, just därför. Det är ju nästan fusk? Jag är ju OWW året runt, då jag bara har 1 klocka! Ingen utmaning alls såledesVARFÖR är inte du med förresten? Hade ju varit en baggis för en OWW som dig
Hvilken type poteter er det der? Hybrid av Hasselbäck og potetmos? Så veldig godt ut.Föräldrarna bjuder på grilat
Klassiska potatisräfflorHvilken type poteter er det der? Hybrid av Hasselbäck og potetmos? Så veldig godt ut.
Men nej, min Mussebroder...Kanske skall förtydliga: JAG HADE FEL KLOCKA PÅ MIG!
Sorry not sorry!!!Men nej, min Mussebroder...
Bara några timmar kvar och fortfarande högsta bud!
Det är ju magiskt!!! Kudos!!Min stora dag har precis publicerat ett inlägg om oss. In och läs och ta åt er all ära. Det här har vi gjort riktigt bra
https://www.owgmarch.com/2021/03/25/article-at-min-stora-dag/