Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min stora dag har precis publicerat ett inlägg om oss. In och läs och ta åt er all ära. Det här har vi gjort riktigt bra
https://www.owgmarch.com/2021/03/25/article-at-min-stora-dag/
Hvilken type poteter er det der? Hybrid av Hasselbäck og potetmos? Så veldig godt ut.
Vilken tur att du svarade @Notorious Niklas , för jag har ingen aning om vad de heter egentligen. Vi kallar de för fängelsepotatis eftersom de ser ut som galler hahaKlassiska potatisräfflor
Hon kanske ska sluta sätta påskpynt där du har dina klockor...Frugis kom farande och sa med vääääldigt bestämd ton att "Du lägger inte en klocka i mitt påskpynt!!! “
Skulle jag göra nåt sånt?? Verkligen??
@BackSteffo borde bjuda in dig och Staafen till nyhetsmorgon och prata klockor och OWGMARCH.
Ingemar har skött sigEn gubbvila efter middagen. Passar på att kolla gångavvikelsen, inte så pjåkigt av ett 25 år gammalt 7750 verk
Han är redan ute vill jag minnas
Redan klart men uppskattar golningen!
Dig kan man lita påRedan klart men uppskattar golningen!
Tog en tupplur och vaknade upp med sjuk abstinens efter andra klockor. Men med så kort tid kvar så måste man kämpa vidare
Jag stalkar ju dig, det borde du förstå nu.
Fel av mig, fram till midnatt är det.