Även ManBat tar fel iblandFel av mig, fram till midnatt är det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Även ManBat tar fel iblandFel av mig, fram till midnatt är det.
ManBat manbatÄven ManBat tar fel ibland
ManBat manbat
You can call me manbat
Oh, oh, oh, oh
Manbat
Tror Damasko kör detta band på en del av sina klockor, kolla här till exempel.Vad tror tråden om ett sådant här Hirsch-band till Ploppen? Borde kunna bli rätt fränt va?
Någon som har testat ett ”Hirsh Robby” och kan säga vad de tycker om det?
Kul idé med morgonsoffan men jag får nog passa. Att vara klocknördig här bland er känns helt ok men jag tror inte det landar lika bra hemma hos vanliga människor.
Tack, ser riktigt fränt ut faktiskt! Har ju redan klickat hem ett sådant tidigare idag, så håller tummarna för att det blir snyggt på PloppenTror Damasko kör detta band på en del av sina klockor, kolla här till exempel.
..och nattningen går bra sa du?God natt #25
Nattar medelst dans-stopp featuring Pantera/Walk. Nu kan hon headbanga!
Jag stalkar ju dig, det borde du förstå nu.
Du är min idol och inspiration
Här lämnas inte in förrän vid midnatt den 32/3Alltså jag får snart skippa arbeta/familjelivet, missar ju hur mycket som helst här
Aja, hur har ni det alla OWG’s har ni lämnat in än eller?
Utmärkt, hon somnar ju varje dag..och nattningen går bra sa du?
Sån är jag också i grunden. Men nu har jag en liten som gärna väcker mig om mornarna. Då är man inte kaxig om kvällarna längre.Utmärkt, hon somnar ju varje dag
Hon är en utpräglad kvällsmänniska från dag 1.
Påminnelse: Köp en kalender till @roosterman så han kan lära dig att det inte finns EN ENDA månad med 32 dagar ()Här lämnas inte in förrän vid midnatt den 32/3
D E A D P O O L A P P R O V E D ? ? ?Påminnelse: Köp en kalender till @roosterman så han kan lära dig att det inte finns EN ENDA månad med 32 dagar ()
Kör du GIF-shaming på mig?Tänk om vi hade haft en gif-avgift på 10:- per inlagd sådan bild. Då hade vi varit uppe långt över 200 000:- för länge sedan. Något för OWG 2022 kanske? Animerad profilbild räknas förstås också (sorry @Aros m.fl.), allt för den goda sakens skull.
Ja till och med den ser ju bättre ut än den jag gått efter...D E A D P O O L A P P R O V E D ? ? ?
Spelar ingen roll när och varför man byter profilbild. If you wanna play, you gotta pay! Ditt inlägg ovan hade därför kostat dig 20:- enlig ”Lex GIF”.Kör du GIF-shaming på mig?
Profilbilden är ju för bara för OWG, den bytte jag ju till för två veckor sen.
Jag orkar inte läsa allt, har gett upp. Sorry folksHAHAHA fan vad mycke läsning jag har o ta igen
Läsa?Jag orkar inte läsa allt, har gett upp. Sorry folks
Men jag är fortfarande med
Röd banderoll = lägg till i ignorelist?Läsa?
Grön banderoll + klocka = ”tryck gilla”
BifallRöd banderoll = lägg till i ignorelist?
Ligger lite i detLäsa?
Grön banderoll + klocka = ”tryck gilla”
På med läsglasögonen och plöj gubbstrutt!HAHAHA fan vad mycke läsning jag har o ta igen