Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar patinan som blivit på den nuKvällens incheckning blir med bilder från eftermiddagens promenad. Ja det är the local wildlife som syns i bakgrunden.
Ja jag gillar det med, det blir nästan som skuggeffekter.Gillar patinan som blivit på den nu
Iom att det gått mer än tre veckor och du påtalar att du bytte till en gif-profilbild för två veckor sedan så undrar jag om du var helhjärtad OWG först veckan i mars...eller fanns det andra vid sidan av...Kör du GIF-shaming på mig?
Profilbilden är ju för bara för OWG, den bytte jag ju till för två veckor sen.
Idag var vi inne i en klockaffär, jag och Casion. Det var svårt att hålla tassarna i styr därinne men denna gång var jag stark i köttet och kladdade inte på en enda. Men jag köpte en oprovad, för det var den enda de hade av den sorten och jag kunde ju inte gärna be dem lägga undan den till den 1 april för att jag inte ville köpa den oprovad för att jag är med i owg mars. Nu känner jag mig som en Amish-människa som gift mig med någon som jag inte tesat ordentligt. Men den är förtrollande fin den här klockan. Jag ska nog gilla den på armen också.
Joooorå! Klart de skulle ha med OWG och kopplingen till Min Stora Dag. Allt beror på hur man vinklar detJag hoppar det, tror dock inte att tv4 skulle ta med det ändå tyvärr.
Vad blev det???
En sån där videointervju dom brukar göra kunde ju vara ett alternativ? Eller vad säger du @Staafen Du kan ju ha masken på dig i nödfallJoooorå! Klart de skulle ha med OWG och kopplingen till Min Stora Dag. Allt beror på hur man vinklar det
Det tog ett tag för mig att finna min roll här i OWG-trådenIom att det gått mer än tre veckor och du påtalar att du bytte till en gif-profilbild för två veckor sedan så undrar jag om du var helhjärtad OWG först veckan i mars...eller fanns det andra vid sidan av...
Men fusk, nej fy fan!En deal? Dafuq?!
Johan Adam!Standardfrågan! Behöver vi en sammanställning idag?
Bäst i år?!
Stark i köttet, I die!Idag var vi inne i en klockaffär, jag och Casion. Det var svårt att hålla tassarna i styr därinne men denna gång var jag stark i köttet och kladdade inte på en enda. Men jag köpte en oprovad, för det var den enda de hade av den sorten och jag kunde ju inte gärna be dem lägga undan den till den 1 april för att jag inte ville köpa den oprovad för att jag är med i owg mars. Nu känner jag mig som en Amish-människa som gift mig med någon som jag inte tesat ordentligt. Men den är förtrollande fin den här klockan. Jag ska nog gilla den på armen också.
Haha jag håller tummarna!Snälla Batman. Den här gången skulle det vara riktigt trevligt om jag för ovanlighetens skull kunde få åtminstone EN vinstlott som omväxling?! Allra helst casiooaken men det är väl givetvis för mycket begärt?! Men nånting åtminstone... Annars är det garanterat sista veckan jag köper lotter i OWG-2021