• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Mindre än en vecka kvar, den sista veckan med Certinan blir den tuffaste med ett nyförvärv på väg till mig i posten...

AEEEF820-78E5-4C0E-99B3-46D19261732E.jpeg

4B1655C8-D91C-43FA-BE7C-D14764A92971.jpeg
Idag var vi inne i en klockaffär, jag och Casion. Det var svårt att hålla tassarna i styr därinne men denna gång var jag stark i köttet och kladdade inte på en enda. Men jag köpte en oprovad, för det var den enda de hade av den sorten och jag kunde ju inte gärna be dem lägga undan den till den 1 april för att jag inte ville köpa den oprovad för att jag är med i owg mars. Nu känner jag mig som en Amish-människa som gift mig med någon som jag inte testat ordentligt. Men den är förtrollande fin den här klockan. Jag ska nog gilla den på armen också.

Senast ändrad:
Idag var vi inne i en klockaffär, jag och Casion. Det var svårt att hålla tassarna i styr därinne men denna gång var jag stark i köttet och kladdade inte på en enda. Men jag köpte en oprovad, för det var den enda de hade av den sorten och jag kunde ju inte gärna be dem lägga undan den till den 1 april för att jag inte ville köpa den oprovad för att jag är med i owg mars. Nu känner jag mig som en Amish-människa som gift mig med någon som jag inte tesat ordentligt. Men den är förtrollande fin den här klockan. Jag ska nog gilla den på armen också.
1616708181739.png

Vad blev det???

God natt då säger jag och 58:an. Osäker om den åker på handleden imorgonbitti eller om jag kör NWG imorrn?! Lutade ett tag åt en fail och att jag skulle bära min lite smäckrare dressare. Men vafan, mindre än en vecka kvar. Tänker inte åka ut nu. Så antingen kör jag 58 imorrn eller naket. Får se hur väl jag tycker den gör sig till kostymen. Det är ändå en begravning jag ska på. Och med det sagt är jag rätt glad att jag inte kör någon färgglad swatch, Musse pigg klocka, x-Roy eller dylikt. 58:an kan ändå funka utan att släkten tror jag tappat det helt.
ADFE2BAC-ADFB-4BC0-9758-63F42713AECC.jpeg

Idag var vi inne i en klockaffär, jag och Casion. Det var svårt att hålla tassarna i styr därinne men denna gång var jag stark i köttet och kladdade inte på en enda. Men jag köpte en oprovad, för det var den enda de hade av den sorten och jag kunde ju inte gärna be dem lägga undan den till den 1 april för att jag inte ville köpa den oprovad för att jag är med i owg mars. Nu känner jag mig som en Amish-människa som gift mig med någon som jag inte tesat ordentligt. Men den är förtrollande fin den här klockan. Jag ska nog gilla den på armen också.
Stark i köttet, I die! 🤣

Snälla Batman. Den här gången skulle det vara riktigt trevligt om jag för ovanlighetens skull kunde få åtminstone EN vinstlott som omväxling?! Allra helst casiooaken men det är väl givetvis för mycket begärt?! Men nånting åtminstone... Annars är det garanterat sista veckan jag köper lotter i OWG-2021
17F5D412-B0FF-467D-8F60-4249D44BB0FC.png

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp