Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då hade jag fått sälja av mitt klockbestånd och blitt OWG på riktigt...Tänk om vi hade haft en gif-avgift på 10:- per inlagd sådan bild. Då hade vi varit uppe långt över 200 000:- för länge sedan. Något för OWG 2022 kanske? Animerad profilbild räknas förstås också (sorry @Aros m.fl.), allt för den goda sakens skull.
Idag var vi inne i en klockaffär, jag och Casion. Det var svårt att hålla tassarna i styr därinne men denna gång var jag stark i köttet och kladdade inte på en enda.
Ja kom igen nu! 15 minuter kvar. Högsta bud @MrGranberg 1000kr.45 minuter kvar, tänk på M7n Stora Dag
Jag hade utan att tveka burit en BB58a till kostym om jag ägt en (BB58 alltså...). Jag jobbar som regel i kostym eller udda kavaj och har länge varit sugen på att någon gång ha en BB58 som i så fall skulle få vara med i alla sammanhang. Men det finns ju olika skolor såklart.God natt då säger jag och 58:an. Osäker om den åker på handleden imorgonbitti eller om jag kör NWG imorrn?! Lutade ett tag åt en fail och att jag skulle bära min lite smäckrare dressare. Men vafan, mindre än en vecka kvar. Tänker inte åka ut nu. Så antingen kör jag 58 imorrn eller naket. Får se hur väl jag tycker den gör sig till kostymen. Det är ändå en begravning jag ska på. Och med det sagt är jag rätt glad att jag inte kör någon färgglad swatch, Musse pigg klocka, x-Roy eller dylikt. 58:an kan ändå funka utan att släkten tror jag tappat det helt.
Sorry att jag tappade ditt namn. Har ju kolla på det egentligen men i samtalen så är det inte alltid jag lyckas hålla ihop allt.Dag 26.
Det börjar sakta men säkert närma sig slutet. Det har varit en lång resa.
Små ljusglimtar längs resans gång. Igår var det extra kul att @Berns uppmärksammade klockan i Urbildningsradion. Diskussionen om varför man skaffar sig den här klockan var spot on. Trodde aldrig i mitt liv att denna skulle sitta 26 dagar på armen. Det har inte varit lätt men nu kämpar vi in i kaklet.
Oh, by the way
”Nothing is easy, but who wants nothing?
Jag och Sherpan backar denna idé om gif-avgift. Make it happen 2022Tänk om vi hade haft en gif-avgift på 10:- per inlagd sådan bild. Då hade vi varit uppe långt över 200 000:- för länge sedan. Något för OWG 2022 kanske? Animerad profilbild räknas förstås också (sorry @Aros m.fl.), allt för den goda sakens skull.
2022 är det något nytt som gäller ändå.Jag och Sherpan backar denna idé om gif-avgift. Make it happen 2022
Alla kommer ju lägga upp bilder på sina flygande bilar oxå!...
2022 är det något nytt som gäller ändå.
2020 var det massor av memes, 2021 gifar och 2022 tror jag det naturliga steget blir hologram. Det kommer upp en gubbe i ditt vardagsrum som dansar disco tex.
2022 bor vi på Mars i mars. För att förbereda er kan ni titta på Total Recall med Arnold.Alla kommer ju lägga upp bilder på sina flygande bilar oxå!
Det måste finnas flygande bilar i alla framtidsvisioner!
Fattar inte att SMHI inte tar upp det på 10dygnaren!