Nej tyvärrNågon till salu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej tyvärrNågon till salu?
Kul! Lycka till, då får du fin belöning.
Men jag köpte min några dagar innan OWG.......
Får man fråga vart du är??1 Fisk
0 Stukade fötter
Är AP en fiskeklocka?
Var,var????Nu är vi snart där!
Var,var????
Vanligt att en fisk byter art när man håller den för länge!Sluta kroka om den för nya bilder, släpp tillbaka den nu
Var det annan på bild 2? Inte regnbågsfärgen på sidan, educate meVanligt att en fisk byter art när man håller den för länge!
Great Hollow Lake i Monroe, CT (ca 90min med bil från NYC). Åker ofta hit för bass men regnbågarna och rödingarna var riktigt på hugget idag. Är en så kallad trophy lake där det är ganska vanligt med fiskar på 3-5kgFår man fråga vart du är??
Bäckröding!Var det annan på bild 2? Inte regnbågsfärgen på sidan, educate me
Är vi framme snart?Nu är vi snart där!
Drömmer mardrömmar om denHåller med dig, den där röda bannern är väldigt avskräckande
Eller hur! Är det en Beethoven eller en Vivaldi? Kanske pratar vi en L-G petrov eller Public enemy? Visst vill man veta. Du är lite sugen själv också eller hur?Moment 22. Man vill ju veta hur batslapen skulle låta
Vet inte om jag borde lyssna på digÄh rött är sött Men å andra sidan grönt är skönt
Drömmer mardrömmar om den
Eller hur! Är det en Beethoven eller en Vivaldi? Kanske pratar vi en L-G petrov eller Public enemy? Visst vill man veta. Du är lite sugen själv också eller hur?
Vet inte om jag borde lyssna på dig
Sen incheck från tidigare ikväll. Skjorta som gäller ikväll! Vad tycker ni, utanpå skjortan eller inte?
Inte! Den lilla pjäsen ser ut att glida under utan problemSen incheck från tidigare ikväll. Skjorta som gäller ikväll! Vad tycker ni, utanpå skjortan eller inte?
Utanpå så klart. Det är ju faktiskt LäderLördag (som jag missade )Sen incheck från tidigare ikväll. Skjorta som gäller ikväll! Vad tycker ni, utanpå skjortan eller inte?
Jag röstar ju dock på under manchetten så man slipper se en dykare på läderUtanpå så klart. Det är ju faktiskt LäderLördag (som jag missade )
Jag har lite vinster att skicka ut. Skulle @Nissestr, @ThomasP, @martaSM30 och @Von kunna dra ett PM till mig med era adresser?
Stort grattis igen!
Utanpå såklart!Sen incheck från tidigare ikväll. Skjorta som gäller ikväll! Vad tycker ni, utanpå skjortan eller inte?