Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Passar perfekt en dag som denna!Funderar om det inte är dags att unna sig något lite starkare. Sista OWGM-helgen som det ju handlar om, det är väl värt att fira
Wow vad coolt!Det här var kul!
Lyckades få på Min Stora Dag ambassadören och tillika en av Sveriges främsta alpinister Robin Trygg att testa det horologiska underverket med Donald Trump som jag använder till vardags under mars månad.
(Faktiskt första gången den lämnat min arm under OWGM men det kändes som ett bra tillfälle att tillfälligt låna ut den)
Robin hade faktiskt tidigare uppmärksammat OWGM tidigare och efter att jag förklarat upplägget lite utförligare så beundrade han @Berns och @Staafen jobb och allas bidrag och ansträngningar till Min Stora Dag och hälsade till alla att hålla ut de få dagar som är kvar av mars.
Han var dock tveksam om min klocka skulle kunna klarat av att följa med till Mt Everest...
Här är lite mer info om Robin och hans samarbete med Min Stora Dag:
Skön öl-kompis du har därCheckar in denna styggelse.
Alltid lika skönt att kolla på hockey när man inte hejar på något av lagen.
En del av mig vill faila för att ha batslapen som visningsbild framöver. Men jag är för envis för det och vill inte ha en röd banner.
Tack för passningen. Nu har jag en anledning att ta en Laphroaig Brodir. NicePassar perfekt en dag som denna!
Grymt! Otroligt häftigt ju!Det här var kul!
Lyckades få på Min Stora Dag ambassadören och tillika en av Sveriges främsta alpinister Robin Trygg att testa det horologiska underverket med Donald Trump som jag använder till vardags under mars månad.
(Faktiskt första gången den lämnat min arm under OWGM men det kändes som ett bra tillfälle att tillfälligt låna ut den)
Robin hade faktiskt tidigare uppmärksammat OWGM tidigare och efter att jag förklarat upplägget lite utförligare så beundrade han @Berns och @Staafen jobb och allas bidrag och ansträngningar till Min Stora Dag och hälsade till alla att hålla ut de få dagar som är kvar av mars.
Han var dock tveksam om min klocka skulle kunna klarat av att följa med till Mt Everest...
Här är lite mer info om Robin och hans samarbete med Min Stora Dag:
Moment 22. Man vill ju veta hur batslapen skulle låtaEn del av mig vill faila för att ha batslapen som visningsbild framöver. Men jag är för envis för det och vill inte ha en röd banner.
Äh rött är sött Men å andra sidan grönt är sköntEn del av mig vill faila för att ha batslapen som visningsbild framöver. Men jag är för envis för det och vill inte ha en röd banner.
Det är sen gammaltNär damerna är upptagna dansar karlarna på borden
Kanske kan bli en Bat-klapp istället för en Bat-slap?Moment 22. Man vill ju veta hur batslapen skulle låta
Så generöst gjort!@Agnby⌚ 's vinst inslagen
Hoppas jag... Fasen va pinsamt om jag glömt lägga ner klockan i paketet nu när jag silvertejpat rejält...
Sluta kroka om den för nya bilder, släpp tillbaka den nu3-0, börjar bli tjatigt...
Hmmm, nu börjar saknaden av nyköpet bli stor. Måste faan googla lite på referensen.
Hoppas den startar efter en månad i metallbunkern.
Kul! Lycka till, då får du fin belöning.Håller också på att spana efter ett nyköp