• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Funderar om det inte är dags att unna sig något lite starkare. Sista OWGM-helgen som det ju handlar om, det är väl värt att fira

D658EB8E-2E5F-4D55-86BE-9C8CBC3D8853.jpeg

Det här var kul!

Lyckades få på Min Stora Dag ambassadören och tillika en av Sveriges främsta alpinister Robin Trygg att testa det horologiska underverket med Donald Trump som jag använder till vardags under mars månad.
(Faktiskt första gången den lämnat min arm under OWGM men det kändes som ett bra tillfälle att tillfälligt låna ut den)
8EBCCCE0-8E32-46E8-8419-B2BDB08BF001.jpeg

Robin hade faktiskt tidigare uppmärksammat OWGM tidigare och efter att jag förklarat upplägget lite utförligare så beundrade han @Berns och @Staafen jobb och allas bidrag och ansträngningar till Min Stora Dag och hälsade till alla att hålla ut de få dagar som är kvar av mars.

Han var dock tveksam om min klocka skulle kunna klarat av att följa med till Mt Everest...

8023B4BD-DA85-42A2-858E-D1162944B67D.jpeg

Här är lite mer info om Robin och hans samarbete med Min Stora Dag:

Wow vad coolt! 😃

Det här var kul!

Lyckades få på Min Stora Dag ambassadören och tillika en av Sveriges främsta alpinister Robin Trygg att testa det horologiska underverket med Donald Trump som jag använder till vardags under mars månad.
(Faktiskt första gången den lämnat min arm under OWGM men det kändes som ett bra tillfälle att tillfälligt låna ut den)
8EBCCCE0-8E32-46E8-8419-B2BDB08BF001.jpeg

Robin hade faktiskt tidigare uppmärksammat OWGM tidigare och efter att jag förklarat upplägget lite utförligare så beundrade han @Berns och @Staafen jobb och allas bidrag och ansträngningar till Min Stora Dag och hälsade till alla att hålla ut de få dagar som är kvar av mars.

Han var dock tveksam om min klocka skulle kunna klarat av att följa med till Mt Everest...

8023B4BD-DA85-42A2-858E-D1162944B67D.jpeg

Här är lite mer info om Robin och hans samarbete med Min Stora Dag:

Grymt! Otroligt häftigt ju!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp