Ähhhh. Här kör vi plast- och lacklördag iställetUtanpå så klart. Det är ju faktiskt LäderLördag (som jag missade )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ähhhh. Här kör vi plast- och lacklördag iställetUtanpå så klart. Det är ju faktiskt LäderLördag (som jag missade )
Jag har en näve likadana glasAvrundar kvällen med en film och en Stigbergets Trouble Sleep Imperial stout.
Ja den är ju trots allt ”bara” 14,5mm hög. Men nog är den ännu häftigare utanpå skjortanInte! Den lilla pjäsen ser ut att glida under utan problem
Är det läderlördag så är det, den har får sitta utanpå! Sambon älskar det, eller inte dåUtanpå så klart. Det är ju faktiskt LäderLördag (som jag missade )
Sen incheck från tidigare ikväll. Skjorta som gäller ikväll! Vad tycker ni, utanpå skjortan eller inte?
Jag har en näve likadana glas
Tydligt. Ja, hoppas det kan ske i november igenVi hänger alltså på samma evenemang
Ett tag kvar tills nästa vända.....
UtanpåSen incheck från tidigare ikväll. Skjorta som gäller ikväll! Vad tycker ni, utanpå skjortan eller inte?
Notera, Agnelli kör inget läder på ploppen.Utenpå selvsagt - med stil.
Har du like kule "briller", så er det ingen som ser at du har klokken utenpå anyway...
Uansett: Boss.
I Narnia med @Denke!Var,var????
@Staafen kanske ska ägna uppesittarkvällen till att ge alla som är kvar varsin slap så vi får vet hur vår skulle vara.Drömmer mardrömmar om den
Eller hur! Är det en Beethoven eller en Vivaldi? Kanske pratar vi en L-G petrov eller Public enemy? Visst vill man veta. Du är lite sugen själv också eller hur?
Vet inte om jag borde lyssna på dig
Nej det löser jag!@Staafen kanske ska ägna uppesittarkvällen till att ge alla som är kvar varsin slap så vi får vet hur vår skulle vara.
Det är väl ingen stor grej Batman? 200 slaps på en kväll, det grejar du!
Ssch Jag ser fram emot folk som drar fram sina andra klockor 23:01 sista mars, lägger upp bilder och misslyckas med utmaningenGlöm inte att dra ut kronan och ställa om klockan tills imorgon
Blev orolig att du hade sviktat igår, skönt att se att ploppen är still in the game! Helt klart utanpå. Med den har du stigit över alla etikettregler!Sen incheck från tidigare ikväll. Skjorta som gäller ikväll! Vad tycker ni, utanpå skjortan eller inte?