Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du skulle sätta den på bund. @Back mfl. skulle gå i taket och få bestående men.Sen middag med lite sallad Kör fortfarande läder på Ploppen, men blir nig ett byte tillbaka till länk/gummi de sista dagarna av mars
Den här gången var det salladen som chockade migDu skulle sätta den på bund. @Back mfl. skulle gå i taket och få bestående men.
Det var nära...Missa öppna mål kan man göra... det är inte rätt men man kan göra så.
Äeee fan! Riggat!Mötte precis upp @Nissestr och överlämnade hans vinst från i fredags, dubbelstället från IFLW.
Jag och dottern fick dessutom två Trisslotter av @Nissestr där vinsten skulle gå till Min stora dag. Dottern var ivrig med att skrapa direkt när vi kom hem men tyvärr blev det inget denna gång.
Verkligen snällt!
Stort grattis till vinsten igen!
Nästa år ska jag ta ledigt från jobbet i mars och köpa hem 20 plattor öl.
Jag trodde alla inlägg i den här tråden va fylleinlägg. Är inte hela OWG en fyllegrej?Härligt!
Det har varit lite för lite fylleinlägg i den här tråden
Ska vi ta varannan på listan och gå igenom deras inlägg?
Jag vill gärna ha en inbjudan till klubbhuset.
OWGMARCH Uppesittarkväll
Wednesday, March 31 at 11:30pm CEST with Fredrik Berns, Timepiece Swede, Sophie Winberg, Per Johansson, Denke, Marcus Malm, Jon Henrik Haraldsen, Philip Hägglund, Albin Johansson, Aros Aros, Mr Granberg, Marcus Burner, Simon Elofsson, Richard Nordquist. Vi räknar ner till midnatt när owgmarch är...www.joinclubhouse.com
På onsdag är det dags för uppesittarkväll och denna kommer livesändas via Clubhouse.
För er som inte är medlemmar på Clubhouse och vill vara med kan vi lösa några inbjudningar. Vi vet i dagsläget inte hur många vi kan lösa men återkommer med det. Man måste ha iPhone.
Tid: 23.30
Vi jobbar i dagsläget med att få till utlottning av Malmklockan live efter tolvslaget.
Jag har två tror jag så dra ett PM.Jag vill gärna ha en inbjudan till klubbhuset.
Nära mumsar ingen banan men han tog ju revansch så förlåtenDet var nära...
Han var kanske för nära och blev exalterad.Nära mumsar ingen banan men han tog ju revansch så förlåten
Då slår det över och blir cooltDu skulle sätta den på bund. @Back mfl. skulle gå i taket och få bestående men.
Vad fan är clubhouse för nått och varför måste man ha ajfone? Känner mig exkluderad!
OWGMARCH Uppesittarkväll
Wednesday, March 31 at 11:30pm CEST with Fredrik Berns, Timepiece Swede, Sophie Winberg, Per Johansson, Denke, Marcus Malm, Jon Henrik Haraldsen, Philip Hägglund, Albin Johansson, Aros Aros, Mr Granberg, Marcus Burner, Simon Elofsson, Richard Nordquist. Vi räknar ner till midnatt när owgmarch är...www.joinclubhouse.com
På onsdag är det dags för uppesittarkväll som ett avslut på denna underbara utmaning. Detta kommer livesändas via Clubhouse.
För er som inte är medlemmar på Clubhouse och vill vara med kan vi lösa några inbjudningar. Vi vet i dagsläget inte hur många vi kan lösa men återkommer med det. Man måste ha iPhone.
Tid: 23.30
Vi jobbar i dagsläget med att få till utlottning av Malmklockan live efter tolvslaget.
Mer info kommer löpande i tråden.
+1Jag vill gärna ha en inbjudan till klubbhuset.
Något nytt och hippt, typ podd men bara live om jag förstått det rätt. Jag har inte iPhone privat men använder jobbmobilen till detta så vi är iaf två utan iFån. @Berns kan nog förklara Clubhouse bättre och fördelarna med detta. Vi pratade först om Instagram men det går inte att få till på ett bra sätt tyvärr.Då slår det över och blir coolt
Vad fan är clubhouse för nått och varför måste man ha ajfone? Känner mig exkluderad!
Heta linjen för 20-talet, it is back och jag orkar inte för jag är över 40Då slår det över och blir coolt
Något nytt och hippt, typ podd men bara live om jag förstått det rätt. Jag har inte iPhone privat men använder jobbmobilen till detta så vi är iaf två utan iFån. @Berns kan nog förklara Clubhouse bättre och fördelarna med detta. Vi pratade först om Instagram men det går inte att få till på ett bra sätt tyvärr.
Ah, inget för lantisar med andra ordNågot nytt och hippt, typ podd men bara live om jag förstått det rätt. Jag har inte iPhone privat men använder jobbmobilen till detta så vi är iaf två utan iFån. @Berns kan nog förklara Clubhouse bättre och fördelarna med detta. Vi pratade först om Instagram men det går inte att få till på ett bra sätt tyvärr.
Vi ska absolut kika på möjligheterna och målet är ju att alla som vill ska kunna vara med live. ❤I och med att alla inte ens har en teoretisk möjlighet att medverka via Clubhouse till skillnad från Instagram hoppas jag på att själva utlottningen kommer sändas live på Insta precis som det har gjorts de tidigare veckorna