• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Slapp söndag! Läsa, basta, laga mat och slappa
image.jpg

Vi kommer även köra en parallell insamling till din och Berns arvode.
Helt rätt! Jag var ju inne på nåt liknande tidigt 👍
Vi kanske måste starta en sidoinsamling för att rädda @Staafen och @Berns förhållanden.
Deras respektive måste ju stå ut med rätt mycket under mars.
Vi kan skicka dem på spa första helgen i april som plåster på såren 👍🏻
CA47C9D2-3FB9-48E6-93A6-40FA9B5C93F9.gif

Eller så kanske det är grabbarna som behöver vila upp sig?
B45554A8-647F-4D9F-AE62-075E5C9F5A85.gif

Fast jag har hört att @Staafen är lite nojig för massage efter första och enda spa-besöket 😉
4D41570E-90F0-4A5B-A949-289813980804.gif

Så det kanske är bäst att skicka iväg deras respektive ändå, så kan grabbarna köra hemmamys. 😍
A273F1B2-C6B8-43E2-8310-97BC2BCB9A38.gif

Till nästa år bör vi nog införa någon form av krav på incheckning även om det kanske inte behöver vara varje dag. Det blir ju roligare så!
Med risk för att låta bitter och introvert nu så håller jag med till fullo ang nån slags incheckningskrav.
Det ligger ju trots allt ett jäkligt fint slutpris i potten bland alla som verkligen kämpat sig igenom OWGM.
Jag hoppas verkligen att Malmen hamnar hos någon som synts mer aktivt i tråden under månaden än hos någon som inte synts alls.

I övrigt så har det så här långt vart riktigt kul att vara med i min första OWG. Om än att den blivit dyrare än tänkt med fem nyinköp...... 😁
Grymt bra skött av @Staafen och @Berns !
Tråden har gett mig MÅNGA skratt under månaden👍:D
Edit: Gäller även gänget i OWGFailtråden ;)

Men men, tre dagar kvar, och blir det uppesittarkväll som det snackats om, så kommer jag vara med på ett eller annat sätt med Stjärnklockan🤩
IMG_20210328_194655.jpg
44d7d0dd24435981-.gif

Mötte precis upp @Nissestr och överlämnade hans vinst från i fredags, dubbelstället från IFLW. 😃

Jag och dottern fick dessutom två Trisslotter av @Nissestr där vinsten skulle gå till Min stora dag. Dottern var ivrig med att skrapa direkt när vi kom hem men tyvärr blev det inget denna gång. 😃

Verkligen snällt! 🙏🏼

20210328_201349.jpg
20210328_201550.jpg
20210328_201807.jpg

Stort grattis till vinsten igen! 🥳

Med risk för att låta bitter och introvert nu så håller jag med till fullo ang nån slags incheckningskrav.
Det ligger ju trots allt ett jäkligt fint slutpris i potten bland alla som verkligen kämpat sig igenom OWGM.
Jag hoppas verkligen att Malmen hamnar hos någon som synts mer aktivt i tråden under månaden än hos någon som inte synts alls.

I övrigt så har det så här långt vart riktigt kul att vara med i min första OWG. Om än att den blivit dyrare än tänkt med fem nyinköp...... 😁
Grymt bra skött av @Staafen och @Berns !
Tråden har gett mig MÅNGA skratt under månaden👍:D
Edit: Gäller även gänget i OWGFailtråden ;)

Men men, tre dagar kvar, och blir det uppesittarkväll som det snackats om, så kommer jag vara med på ett eller annat sätt med Stjärnklockan🤩
IMG_20210328_194655.jpg
44d7d0dd24435981-.gif
Om Malmklockan ska lottas ut så kanske man skulle köra enligt principen ett inlägg - en lott. Bara en tanke.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp