Ännu mer jobb för digTill nästa år bör vi nog införa någon form av krav på incheckning även om det kanske inte behöver vara varje dag. Det blir ju roligare så!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ännu mer jobb för digTill nästa år bör vi nog införa någon form av krav på incheckning även om det kanske inte behöver vara varje dag. Det blir ju roligare så!
Vi borde även köra en parallell insamling till ditt och Berns arvode.Nästa år ska jag ta ledigt från jobbet i mars och köpa hem 20 plattor öl.
Härligt!Nästa år ska jag ta ledigt från jobbet i mars och köpa hem 20 plattor öl.
Ja jag håller med!Härligt!
Det har varit lite för lite fylleinlägg i den här tråden
Helt rätt! Jag var ju inne på nåt liknande tidigtVi kommer även köra en parallell insamling till din och Berns arvode.
Vi kanske måste starta en sidoinsamling för att rädda @Staafen och @Berns förhållanden.
Deras respektive måste ju stå ut med rätt mycket under mars.
Vi kan skicka dem på spa första helgen i april som plåster på såren
Eller så kanske det är grabbarna som behöver vila upp sig?
Fast jag har hört att @Staafen är lite nojig för massage efter första och enda spa-besöket
Så det kanske är bäst att skicka iväg deras respektive ändå, så kan grabbarna köra hemmamys.
Absolut, bra där.Helt rätt! Jag var ju inne på nåt liknande tidigt
...da kommer du muligens til å bytte klokke selv før du har drukket 10 av dem...og er OWGFAIL før du aner det.Nästa år ska jag ta ledigt från jobbet i mars och köpa hem 20 plattor öl.
Med risk för att låta bitter och introvert nu så håller jag med till fullo ang nån slags incheckningskrav.Till nästa år bör vi nog införa någon form av krav på incheckning även om det kanske inte behöver vara varje dag. Det blir ju roligare så!
Runda av till låt säga...100 plattor bärs så kan jag faktiskt tänka mig att vara med att roddaNästa år ska jag ta ledigt från jobbet i mars och köpa hem 20 plattor öl.
Vi kan sparka liv i min gamla Transvestitbuss så är det bara o åk. Den tar lätt och ledigt 120-130 flak utan att se nerlastad ut har jag hörtRunda av till låt säga...100 plattor bärs så kan jag faktiskt tänka mig att vara med att rodda
Perfekt, då kan vi åka runt "live" och kolla läget ute i stugornaVi kan sparka liv i min gamla Transvestitbuss så är det bara o åk. Den tar lätt och ledigt 120-130 flak utan att se nerlastad ut har jag hört
Aj då, kan det bli så illa med en Rangeman? Jag som saknar min...
Tack för att du skrev bjuda och inte "buda" som så många felaktigt uttrycker det nuförtiden.Så du knep den! Jag hade denna på bevakning men missade att bjuda haha. Grattis!
Jag förstår det fullt ut, ha ha!Inget fel på Rangeman egentligen, men hade gärna haft något annat på handleden just nu
Om Malmklockan ska lottas ut så kanske man skulle köra enligt principen ett inlägg - en lott. Bara en tanke.Med risk för att låta bitter och introvert nu så håller jag med till fullo ang nån slags incheckningskrav.
Det ligger ju trots allt ett jäkligt fint slutpris i potten bland alla som verkligen kämpat sig igenom OWGM.
Jag hoppas verkligen att Malmen hamnar hos någon som synts mer aktivt i tråden under månaden än hos någon som inte synts alls.
I övrigt så har det så här långt vart riktigt kul att vara med i min första OWG. Om än att den blivit dyrare än tänkt med fem nyinköp......
Grymt bra skött av @Staafen och @Berns !
Tråden har gett mig MÅNGA skratt under månaden
Edit: Gäller även gänget i OWGFailtråden
Men men, tre dagar kvar, och blir det uppesittarkväll som det snackats om, så kommer jag vara med på ett eller annat sätt med Stjärnklockan
Sen middag med lite sallad Kör fortfarande läder på Ploppen, men blir nig ett byte tillbaka till länk/gummi de sista dagarna av mars