Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det kommer bli tomt utan den!Jag kommer sakna den här tråden!
Får vi några fler lavetter tror ni?
Sista dagen i mars är lille-lördagHärligt!
Det har varit lite för lite fylleinlägg i den här tråden
WTF?!!!Godmorgon!
Hmm, försöker motverka klocktristessen med ett bandbyte men måste nog inse att denna kombo inte flyger. Ja ja, den får sitta på idag ändå.
Joo, läder flyger alltid!Hmm, försöker motverka klocktristessen med ett bandbyte men måste nog inse att denna kombo inte flyger. Ja ja, den får sitta på idag ändå.
Det är för att jag gillar dig!WTF?!!!
Här kämpar man sig kvar, checkar in varje dag och får inte ens lavett utan en vänster uppercut som "tack"...
Hade ju varit befogat om jag hade varit och nosat på mina andra klockor men mitt samvete är renare än renast.
Tack! Ja det är en lyckad modell väldigt nöjd med den, den bärs perfekt för mina handleder och det känns som bra kvalitet!Riktigt fin den där varianten, lite sugen på den i framtiden. Var väldigt nära att köpa när den släpptes, trivs du med den, dvs kommer du behålla den även resten av året?
Checkar in från jobbet idag, skönt att kunna producera lite bättre än 25 % som vid hemjobb
Inchech
Blir bandbyte under dagen, tror nog att jag ska köra lite mesh nu igen
Det enda som kan vara snyggare än läder på dykare måste ändå vara läder på digitalguldare!Hmm, försöker motverka klocktristessen med ett bandbyte men måste nog inse att denna kombo inte flyger. Ja ja, den får sitta på idag ändå.
Det skulle bli riktigt bra med läder på den där!Checkar in på hemmakontoret (inte riktigt då jag redan hunnit jobba runt två timmar) och förbereder mig på en fyra timmar lång workshop. Alltid kul med workshops för att idégenerera igång olika affärsutvecklingsinitiativ, men har så sanslöst mycket på andra jobbfronter att de kreativa juicerna inte direkt flödar idag.
Nåväl, snart är denna OWG-galenskap över iaf. Kämpa på alla!
Så skicka ett PM till mig om ni vill ha en inbjudningNu har jag bjudit in @burner och @MrGranberg till Clubhouse så de har nu två inbjudningar var att skicka vidare till någon. Om vi fortsätter dela ut alla inbjudningar kommer vi täcka upp alla, iaf de som har iPhone.
Kolla även med @Berns, tror att han kan fixa några inbjudningar med.
Känner mig lite gamal då jag inte hört talas om clubhouse tidigare, går det bara att vara med via iphone?Nu har jag bjudit in @burner och @MrGranberg till Clubhouse så de har nu två inbjudningar var att skicka vidare till någon. Om vi fortsätter dela ut alla inbjudningar kommer vi täcka upp alla, iaf de som har iPhone.
Kolla även med @Berns, tror att han kan fixa några inbjudningar med.
Som jag har förstått det så funkar appen bara till iphoneKänner mig lite gamal då jag inte hört talas om clubhouse tidigare, går det bara att vara med via iphone?
Det var som sagt hipsterkillarna @Denke och @Berns som berättade om detta för mig. Jag hade ingen aning vad det var innan. Man laddar ner en app till iPhone efter att ha fått inbjudan. Kolla med @MrGranberg eller @burner, de har inbjudningar kvar. Sedan får du två som du gärna får skicka vidare.Känner mig lite gamal då jag inte hört talas om clubhouse tidigare, går det bara att vara med via iphone?