• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Dag 29.
Tre dagar (kvar) med en och samma klocka är ju en hel evighet men nu känns det verkligen som bara upploppet återstår. Kämpa alla!
8A75F5FC-A769-4952-A96E-8C52DEC742D2.jpeg

Riktigt fin den där varianten, lite sugen på den i framtiden. Var väldigt nära att köpa när den släpptes, trivs du med den, dvs kommer du behålla den även resten av året?

Checkar in från jobbet idag, skönt att kunna producera lite bättre än 25 % som vid hemjobb
0C1FFC32-1233-44CF-82C5-C06495F26E1A.jpeg
Tack! Ja det är en lyckad modell 😊 väldigt nöjd med den, den bärs perfekt för mina handleder och det känns som bra kvalitet!

Jag kommer nog aldrig kunna sälja den, det var en gåva från frugan när jag fyllde 30 😇 skulle mycket väl kunna vara en keeper även om jag köpt den själv också 😊

Checkar in på hemmakontoret (inte riktigt då jag redan hunnit jobba runt två timmar) och förbereder mig på en fyra timmar lång workshop. Alltid kul med workshops för att idégenerera igång olika affärsutvecklingsinitiativ, men har så sanslöst mycket på andra jobbfronter att de kreativa juicerna inte direkt flödar idag. 😩

Nåväl, snart är denna OWG-galenskap över iaf. Kämpa på alla!

EB7B8D3B-183D-4593-8B45-3253D0CAC6DE.jpeg

Checkar in på hemmakontoret (inte riktigt då jag redan hunnit jobba runt två timmar) och förbereder mig på en fyra timmar lång workshop. Alltid kul med workshops för att idégenerera igång olika affärsutvecklingsinitiativ, men har så sanslöst mycket på andra jobbfronter att de kreativa juicerna inte direkt flödar idag. 😩

Nåväl, snart är denna OWG-galenskap över iaf. Kämpa på alla!

EB7B8D3B-183D-4593-8B45-3253D0CAC6DE.jpeg
Det skulle bli riktigt bra med läder på den där!

Nu har jag bjudit in @burner och @MrGranberg till Clubhouse så de har nu två inbjudningar var att skicka vidare till någon. Om vi fortsätter dela ut alla inbjudningar kommer vi täcka upp alla, iaf de som har iPhone.

Kolla även med @Berns, tror att han kan fixa några inbjudningar med.
Så skicka ett PM till mig om ni vill ha en inbjudning
Edit: inbjudningarna är slut nu tyvärr

Senast ändrad:
Nu har jag bjudit in @burner och @MrGranberg till Clubhouse så de har nu två inbjudningar var att skicka vidare till någon. Om vi fortsätter dela ut alla inbjudningar kommer vi täcka upp alla, iaf de som har iPhone.

Kolla även med @Berns, tror att han kan fixa några inbjudningar med.
Känner mig lite gamal då jag inte hört talas om clubhouse tidigare, går det bara att vara med via iphone?

Känner mig lite gamal då jag inte hört talas om clubhouse tidigare, går det bara att vara med via iphone?
Det var som sagt hipsterkillarna @Denke och @Berns som berättade om detta för mig. Jag hade ingen aning vad det var innan. Man laddar ner en app till iPhone efter att ha fått inbjudan. Kolla med @MrGranberg eller @burner, de har inbjudningar kvar. Sedan får du två som du gärna får skicka vidare.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp