Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
God morgon dax för första kaffet på jobbet. Ha nu en bra dag och håll ut bara 3 dagar kvar.
Och vilket premiärlopp det blev!! Sanslöst spännande avslutning.
Familjen sover och jag och terroristen kollar reprisen på F1
You and me both!! Så jävla svårt att somna vid fullmåne. Helt förstörd nuUndrar varför jag inte kan sova och konstaterar att det är fullmåne igen...
Tycker att NATO gör sig helt klart bäst på bild, på armen känns det mest klumpigt...Dag 29. Nytt nato, detta djävulens påfund. Men blev rätt snyggt!
Exakt min känsla för två år sen när jag var med med min Day-date. Såldes i april.Första incheckningen på ett par dagar. Jag har absolut inte haft någon annan klocka på armen så jag är fortfarande med i matchen. Trots att det bara är några dagar kvar och att jag är helt övertygad om att jag kommer klara det så känns det bara så jävla dåligt. Det är inte kul att ta på klockan på morgonen, det är inte kul att kolla vad tiden är och det är inte ens speciellt intressant att läsa inne på klocksnack längre. Jag trodde aldrig att jag skulle tycka att detta var så tufft då jag i vanliga fall bara byter klocka 1-2 gånger i veckan men ack så fel jag hade. Får se om jag överhuvudtaget behåller Aqua Terran när detta är över. Behövde bara skriva av mig lite, fortsätt kämpa på nu alla krigare!
Exakt så.Tycker att NATO gör sig helt klart bäst på bild, på armen känns det mest klumpigt...
Dag 29.
Tre dagar kvar. Tre dagar kvar. Tre dagar kvar.
Undrar hur förlorarna i Officiella #OWGFAIL tråden mår nuförtiden?
Oh, by the way
”Most corrupt election in history, by far. We won!!!”
XXIXYou and me both!! Så jävla svårt att somna vid fullmåne. Helt förstörd nu
Dag 29.
Tre dagar kvar. Tre dagar kvar. Tre dagar kvar.
Undrar hur förlorarna i Officiella #OWGFAIL tråden mår nuförtiden?
Oh, by the way
”Most corrupt election in history, by far. We won!!!”
Riktigt fin den där varianten, lite sugen på den i framtiden. Var väldigt nära att köpa när den släpptes, trivs du med den, dvs kommer du behålla den även resten av året?En trött incheckning idag...men kortvecka och bara tre dagar kvar nu!