• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Haha röstar för omröstning på alternativ!
Nå omröstning blire inte! Men kom med förslag! 😁 Tänkte först att man skulle skjuta upp skiten i en raket, men sånna får man ju inte smälla hur som helst längre..
Andra tankar är: motorsåg, elda upp, hamra sönder i ilska, backa över med bilen. Funderade om man skulle ge den till hunden, men de är nog lite farligt...
Spotta ur er idéer så tar ja den bästa!

Fortfarande inga problem att stå ut med denna, men visst fan ser jag fram emot lite variation så fort mars är slut.
image.jpg

Nu har jag bjudit in @burner och @MrGranberg till Clubhouse så de har nu två inbjudningar var att skicka vidare till någon. Om vi fortsätter dela ut alla inbjudningar kommer vi täcka upp alla, iaf de som har iPhone.

Kolla även med @Berns, tror att han kan fixa några inbjudningar med.
Jag har skapat konto nu men har inga invites än. Ska se på det senare idag. Ni andra som redan har det kanske vet vad mer man behöver göra.

Nå omröstning blire inte! Men kom med förslag! 😁 Tänkte först att man skulle skjuta upp skiten i en raket, men sånna får man ju inte smälla hur som helst längre..
Andra tankar är: motorsåg, elda upp, hamra sönder i ilska, backa över med bilen. Funderade om man skulle ge den till hunden, men de är nog lite farligt...
Börja med ett rejält hammarslag, sedan sågar du den mitt itu för att till sist tända på skiten! Då kommer den officielt att kunna anses som ”död”😜

Ett värdigt avsked hade väl varit att skicka iväg den mot skyarna med hjälp av en Khom Loy? Vill fler OWG:are samlas för detta spektakel så skulle det kunna se ut så här.

1617010453047.png

Finns bara en väg att gå...

Spänn fast skiten på en raket och dra av den rätt in i solen eller det svarta hålet i mitten av galaxen så vi kan vara helt säkra på att vi aldrig får se fanskapet igen! 🚀

Alternativt något slags taktiskt kärnvapen. Ska kolla om jag har något i garaget. 💣

Vänta till helgen och hämta ut den
Blir nog så. Väntar även på ett OEM-bund jag beställt. Är ca 1-2v bort. Vet inte om jag har karaktär nog att invänta även bundet?! Men annars blir det nog tidigast nästa vecka jag åker uppåt.
Nu är Musse klockan min @Jakob Häll @Staafen, när OWG är klar vill jag ha en bild från Jakob att klockan är "ur funktion" valfri metod får användas!
Lite alternativ är: hammare, eld, dynamit ja du får välja 😁

done.JPG
Så jävla mycket destruktiva förslag i tråden. Jag föreslår att du sparar den till årets Secret Santa och skickar den till någon väl utvald deltagare (eller icke deltagare) Jag vet vem jag tycker du ska skicka den till 😬

Hmm, försöker motverka klocktristessen med ett bandbyte men måste nog inse att denna kombo inte flyger. Ja ja, den får sitta på idag ändå. 😐
20210329_084832.jpg
Testa med ett läder utan ljus stitch. Alternativt en twostitch mocka 👌!

Snart är det uppesittarkväll!
Ser slutet på mars nu, som jag ser slutet på kaffet i koppen. 🙂
7760FA9E-6AE1-456B-ACCE-8C48234D5410.jpeg
@Aros bilder är väldigt lika varandra. Han har ett Instagram klockkonto. Alla vet att influenserna tar en bunt bilder för att portionerna ut över tid. Är det något lurt på gång här? 🤔

Testa med ett läder utan ljus stitch. Alternativt en twostitch mocka 👌!

@Aros bilder är väldigt lika varandra. Han har ett Instagram klockkonto. Alla vet att influenserna tar en bunt bilder för att portionerna ut över tid. Är det något lurt på gång här? 🤔
Haha, jävligt drygt att ställa om datumet för varje bild dock. Sen är ju bilden publicerad 6 minuter efter klockslaget på bilden (aka lite redigeringstid i Lightroom).
Men bra att du är på hugget! 🤣

Det var som sagt hipsterkillarna @Denke och @Berns som berättade om detta för mig. Jag hade ingen aning vad det var innan. Man laddar ner en app till iPhone efter att ha fått inbjudan. Kolla med @MrGranberg eller @burner, de har inbjudningar kvar. Sedan får du två som du gärna får skicka vidare.
Om ni har någon inbjudan kvar som ni vill ge bort så får ni gärna PMa mig. 🙏

Den där jäveln kommer inte ge upp i första taget, It will come back to haunt you :eek:
Raket verkar risky 🤣
dfe9ec361511c4de53c4ba5fce067ad4.gif
e

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp