• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
20210329_092030.jpg

Känner mig lite gamal då jag inte hört talas om clubhouse tidigare, går det bara att vara med via iphone?

Det var som sagt hipsterkillarna @Denke och @Berns som berättade om detta för mig. Jag hade ingen aning vad det var innan. Man laddar ner en app till iPhone efter att ha fått inbjudan. Kolla med @MrGranberg eller @burner, de har inbjudningar kvar. Sedan får du två som du gärna får skicka vidare.
Clubhouse är, eller iaf var, om jag förstått det rätt, en liten klubb för inbördes beundran för folk inom musikbranschen som sen tydligen spred sig till andra närliggande branscher.

Godmorgon! Liiiite less börjar man allt bli. Det dryga nu är att den enda klockan jag äger som jag faktiskt suktar efter är min SMP och den är på service i 2 veckor till 😅

Får nog bli en tur till ADn på torsdag och testa lite saker bara för att man kan

IMG_20210329_110752__01.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp