Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Läder på Ploppen var ju riktigt snyggt i jämförelse med det därHmm, försöker motverka klocktristessen med ett bandbyte men måste nog inse att denna kombo inte flyger. Ja ja, den får sitta på idag ändå.
Nämen se där, trodde jag inte skulle höra från dig! Men allt är ju relativt Kan dock erkänna att det känns rätt bra att ha tagit av lädret och vara tillbaka på meshLäder på Ploppen var ju riktigt snyggt i jämförelse med det där
Känner mig lite gamal då jag inte hört talas om clubhouse tidigare, går det bara att vara med via iphone?
Clubhouse är, eller iaf var, om jag förstått det rätt, en liten klubb för inbördes beundran för folk inom musikbranschen som sen tydligen spred sig till andra närliggande branscher.Det var som sagt hipsterkillarna @Denke och @Berns som berättade om detta för mig. Jag hade ingen aning vad det var innan. Man laddar ner en app till iPhone efter att ha fått inbjudan. Kolla med @MrGranberg eller @burner, de har inbjudningar kvar. Sedan får du två som du gärna får skicka vidare.
Jag tror även att något företag har gått in och investerat i Clubhouse men är inte säker. Så det kan nog växa framöver.Clubhouse är, eller iaf var, om jag förstått det rätt, en liten klubb för inbördes beundran för folk inom musikbranschen som sen tydligen spred sig till andra närliggande branscher.
Synar och höjer med ett lädernato! Sätter dessutom snabbt och effektivt stopp för puslmätningen via handleden.Det skulle bli riktigt bra med läder på den där!
Du har missupfattat det lite. Alltid läder på flygare ska det vara, det där är ju ett direkt felaktigt påstående!Joo, läder flyger alltid!
Jäklar vad snyggt
Tackar den är riktigt trevligJäklar vad snyggt
Vänta till helgen och hämta ut denNu blev det lite jobbigt. Tur ändå att man har en liten bit upp till sthlm hade jag bott där hade nog failen varit ett faktum. Nu får jag helt sonika undvika att åka upp närmsta veckan.
Tack för att du besparar oss att se den igen nästa år i marsNu är Musse klockan min @Jakob Häll @Staafen, när OWG är klar vill jag ha en bild från Jakob att klockan är "ur funktion" valfri metod får användas!
Lite alternativ är: hammare, eld, dynamit ja du får välja
Haha röstar för omröstning på alternativ!Nu är Musse klockan min @Jakob Häll @Staafen, när OWG är klar vill jag ha en bild från Jakob att klockan är "ur funktion" valfri metod får användas!
Hahah vilken dröm! Pengar till välgörenget och bränna upp skitenNu är Musse klockan min @Jakob Häll @Staafen, när OWG är klar vill jag ha en bild från Jakob att klockan är "ur funktion" valfri metod får användas!
Fyfan så klockrent att köpa den för att förstöra den Du gör oss alla en tjänst!Nu är Musse klockan min @Jakob Häll @Staafen, när OWG är klar vill jag ha en bild från Jakob att klockan är "ur funktion" valfri metod får användas!
Hahahaha, du är bäst @DIR! ❤Nu är Musse klockan min @Jakob Häll @Staafen, när OWG är klar vill jag ha en bild från Jakob att klockan är "ur funktion" valfri metod får användas!