Får man säga läderFick lov att testa min Railmaster på länk, men behöver input från er... Länk eller NATO?
![]()
![]()
EDIT: Kan för övrigt nämna att båda NATO-bandet och länken är från sponsorn tidochting.se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Får man säga läderFick lov att testa min Railmaster på länk, men behöver input från er... Länk eller NATO?
![]()
![]()
EDIT: Kan för övrigt nämna att båda NATO-bandet och länken är från sponsorn tidochting.se
Håller med dig! Har ett grått läderband som passar grymt och det var det bandet jag inledde OWG med, men skulle ju kunna skaffa något finare läder inför framtiden!Personligen hade jag tagit länk all dagar i veckan! Eller varför inte läder![]()
Läder får man säga, för det är grymt snyggtFår man säga läder. Annars länk. Tycker länken passar bra för att vara eftermarknads.
Roligt att det inte är så jämt i frågan. Jag hade haft den på nato!Fick lov att testa min Railmaster på länk, men behöver input från er... Länk eller NATO?
![]()
![]()
EDIT: Kan för övrigt nämna att både NATO-bandet och länken är från sponsorn tidochting.se
Alltid länk före nato men den där ska väl egentligen sitta på en flatlink? Finns ok aftermarket numera om man inte vill betala huggorm för omegaFick lov att testa min Railmaster på länk, men behöver input från er... Länk eller NATO?
![]()
![]()
EDIT: Kan för övrigt nämna att både NATO-bandet och länken är från sponsorn tidochting.se
Nå omröstning blire inte! Men kom med förslag!Tänkte först att man skulle skjuta upp skiten i en raket, men sånna får man ju inte smälla hur som helst längre..
Andra tankar är: motorsåg, elda upp, hamra sönder i ilska, backa över med bilen. Funderade om man skulle ge den till hunden, men de är nog lite farligt...
Spotta ur er idéer så tar ja den bästa!
Vissa gör det lilla extra för att verka autentiska. Vi får fortsätta vara vaksamma!
![]()
Finns fina från Uncle Seiko med flatlink, men orkade inte vänta på leverans hehe, men kommer bli en sån tills vidare ocksåAlltid länk före nato men den där ska väl egentligen sitta på en flatlink? Finns ok aftermarket numera om man inte vill betala huggorm för omega
En sådan flatlink från US kommer bli helt perfektFinns fina från Uncle Seiko med flatlink, men orkade inte vänta på leverans hehe, men kommer bli en sån tills vidare också
Herregud. Kan bara föreställa mig svetten och hudutslagen efter ett träningspass.Gummibund alternativt ett nylonbund kanske skulle sitta fint? Går nog att fixa en custom som låter dig köra pulsmätning samtidigt.
Stigcyklingsdrömmar? Jag har samma i så fall. Hade precis sommar-servat stigcykeln innan host-jävel-förkylningen slog till förra helgen, men snart så...Jobbar men drömmer mig bort!
![]()
Man ska slå runt eller över träden inte såga ner dem.Dax för lite kaffe, och granen är ett minne blott! Ha, bra//![]()
![]()
Precis, men än är det snö ute, men kanske slutet på aprilStigcyklingsdrömmar? Jag har samma i så fall. Hade precis sommar-servat stigcykeln innan host-jävel-förkylningen slog till förra helgen, men snart så...
Ska jag plocka upp den så kan du få den på torsdag?Nu blev det lite jobbigt. Tur ändå att man har en liten bit upp till sthlm hade jag bott där hade nog failen varit ett faktum. Nu får jag helt sonika undvika att åka upp närmsta veckan.![]()
Nu är jag lite lost här. Vad händer på torsdag?? Var det då mini-gtg var inplanerad?? Sköts inte det upp några veckor?Ska jag plocka upp den så kan du få den på torsdag?
Då ska ja alltså leva med den här styggelsen i min närhet i en månad till??? Näää! Men ett hederligt bål kan vi nog alltid fixa!Jag tycker att du sparar klockan till nästa månadsskifte och låter den förgås i lågorna på en Valborgsmässoeld. Möjligtvis en egen ordnad sådan i lagom storlek så att det hela kan fotodokumenteras. Tänk häxbål, men ersätt den stackars oskyldigt utpekade kvinnan med din Musseklocka. Jag utgår från att det är originalarmbandet som följer med klockan in i det sista, inte de som skänktes till dig från undertecknad och @Staafen. Dom banden kan du ju använda till nästa års OWG-klocka om du bara skaffar en med rätt luggbredd.
![]()