Det ordnar vi...Finns det någon invite kvar som man skulle kunna få?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det ordnar vi...Finns det någon invite kvar som man skulle kunna få?
Tack för tipset, har du den på köp och sälj?
Det blir fest!Dag 31 - Blir spännande att se vilka tokerier som bjuds på i kväll .
Bara en sista fråga angående din X-Ray. Kostar den dubbelt så mycket eller får man mängdrabatt? Hjälte!Med ett stort vemod checkar jag in på sista dagen. Nej skoja bara. Ska bli så skönt att få på sig en normal klocka imorgon
@roloj är kvar har han bekräftat via PM.
Nej inte ännu. Men funderar på att lägga ut en annons imorgon faktiskt...Tack för tipset, har du den på köp och sälj?
Där kom bilden med frippen på rätt ställeDAG 31!
Dagen man aldrig trodde skulle komma. Det har varit både himmel och helvete under denna resa.
Stort tack till @Berns och @Staafen för ett utomordentligt arbete med allt som rör OWGM och insamlingen till Min Stora Dag! Vilka hjältar ni är!
Nu kan vi börja räkna timmar för att snart kunna återgå till våra normala liv och nära och kära (läs stålklockor)
Kom ihåg denna dag för evigt!
Make Klocksnack Great Again
Oh, by the way
”These are the things and events that happen when a sacred landslide election victory is so unceremoniously & viciously stripped away from great patriots who have been badly & unfairly treated for so long. Go home with love & in peace. Remember this day forever.”
Man får varken eller. Men man får istället en konstig blick av de flesta som ser den..Bara en sista fråga angående din X-Ray. Kostar den dubbelt så mycket eller får man mängdrabatt? Hjälte!
Rätt ska vara rättVi har tyvärr en till som är ute nu så det blir två lavetter idag.
Har varit lite dålig aktivitet på sistone då det varit mycket annat, men givetvis har klockan suttit på i ur och skur vet inte ens om det blir byte imorgon
En till från Käälmäää TrevligtVaaaa? Är du med!?
Det hade jag missat
@Pastorn Är Kalmars okrönta klock-mogulEn till från Käälmäää Trevligt
Vi har två redan!Sista dagen!!!
några som hoppar av dag?
Ni som tvekar på Panerai ser ju att detta är en sjukt bra klocka som kommer säljas efter owgmars för....1 million dollar
Tänkte ju logga ut 23:55:00 men oandrasidan så har jag ju redan fått flest lavetter av alla... så jag kanske kör klart ändåSista dagen!!!
några som hoppar av dag?
Ni som tvekar på Panerai ser ju att detta är en sjukt bra klocka som kommer säljas efter owgmars för....1 million dollar