• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Äntligen så är sista dagen här!
72BAD7A9-C4A9-46C5-85D3-3C283268C939.jpeg

DAG 31!

Dagen man aldrig trodde skulle komma. Det har varit både himmel och helvete under denna resa.

Stort tack till @Berns och @Staafen för ett utomordentligt arbete med allt som rör OWGM och insamlingen till Min Stora Dag! Vilka hjältar ni är!

Nu kan vi börja räkna timmar för att snart kunna återgå till våra normala liv och nära och kära (läs stålklockor)

Kom ihåg denna dag för evigt!

Make Klocksnack Great Again

9432DBA0-D5DE-4780-AEEB-EA0B265EDE4B.jpeg

Oh, by the way
8B2ED5D9-FB61-4A4D-AE65-4A0EEBC5FAA1.jpeg

”These are the things and events that happen when a sacred landslide election victory is so unceremoniously & viciously stripped away from great patriots who have been badly & unfairly treated for so long. Go home with love & in peace. Remember this day forever.”
Där kom bilden med frippen på rätt ställe😍

Junior har rattat sig igenom det med bravur. Han fattar inte vad vi håller på med? Hur kan vi tycka det är svårt?!

Han behöver inte nödvändigtvis gå all in i klockintresset, men han får gärna gilla klockor 🙂
I fredags hoppades han innerligt att han skulle vinna CasiOaken i lotteriet. Så han är ju helt klart inne på rätt spår 😍
Får ge han min när han fyller år i maj antar jag 🤷🏼
D36C06F5-FBA2-4A52-8E49-CA074CB0F33B.jpeg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp