S
Staafen
Guest
Fooooooore! @LESA är ute med "golfbilen" igen.
Idag kämpar jag och” bunkerråttan” med att matta av tee innan det blir dax att klippa dessa. Ha, re//
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Idag kämpar jag och” bunkerråttan” med att matta av tee innan det blir dax att klippa dessa. Ha, re//
Det är kaxigt, tänk om du skulle vinna utlottningen fem minuter senare och gå miste om Malm-klockanTänkte ju logga ut 23:55:00 men oandrasidan så har jag ju redan fått flest lavetter av alla... så jag kanske kör klart ändå
Sant, tycker samtidigt att killarna med Musse pigg, Trump och stereo swatch kanske skulle få slåss om den om jag vinner utlottningen.Det är kaxigt, tänk om du skulle vinna utlottningen fem minuter senare och gå miste om Malm-klockan
9h?!?! Hur tänker du då?? Ut och resa idag till annan tidszon?? Det här är klocksnack PUNKT SE!! Det är 14h kvar, varesig man vill eller inte31. Trea etta. Bara nio timmar kvar
Låt han faila vid 19-tiden ikväll9h?!?! Hur tänker du då?? Ut och resa idag till annan tidszon?? Det här är klocksnack PUNKT SE!! Det är 14h kvar, varesig man vill eller inte
9ich då9h?!?! Hur tänker du då?? Ut och resa idag till annan tidszon?? Det här är klocksnack PUNKT SE!! Det är 14h kvar, varesig man vill eller inte
Låter nästan som att du skulle behöva en klocka, så du kan hålla koll på tiden9ich då
Grymt fin den där, hade den inte redan varit såld så hade jag varit spekulant!Sista dagen.
Idag på getläder
Vintage DS är verkligen grymt mångsidiga med sina 36mm och 200m wr, och passar på alla möjliga band/länkar. En egenskap jag sällan hittar hos moderna ur.
Blir konstant sugen på att golfa när jag ser dina bilder, när jag blir stor ska jag också jobba som greenkeeper
Det är ju Grande Finale idag!Där kom bilden med frippen på rätt ställe
Jag är väl som dig i vikt och storlek, tror jag tog medium och den passade braÄr det någon som har prövat något plagg från Wofswatches ?
Blir inte klok på deras storlekar, är 184cm och 86kg, gissar att jag ska ha large