• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Mitt första OWG och det har varit roligt! Kul att se engagemanget i tråden (kanske inte bidragit så mycket själv dock). Riktigt fint att vi alla kan skänka en fin summa pengar till Min stora dag :)
Avslutar med en bild på min Sinn som fått äran att hänga med denna månad, imorgon åker Speedmastern på!
IMG_20210331_132735.jpg

Innan jag hittade till klocksnack har en månad med samma klocka varit något av rutin, då klockrotation var ett något okänt beteende för mig.

Nu har jag på nytt haft samma klocka i en månad men den här gången var det lite mer av en utmaning!

Tack alla klocksnackare, @Berns @Staafen, administratörer som måste haft en hel del extra arbete, uppviglare, gifpostare som gjort mitt mars till en betydligt roligare månad!

Ser fram emot att få göra det här igen!

G-shock Gwg-1000 Mudmaster
IMG_20210331_135819.jpg

Det blir kanske inte 500 sidor i tråden om inte GIF-kommandot sätter igång och bildbombar under eftermiddag och kväll. Bättre då att insamlingen genererade så mycket och att dom flesta av oss klarade detta galant. Man skall ju inte ta ut segern i förskott men visst har det varit bra? Klocksnack behöver mer av det som finns i denna tråd, så är det bara. Vi får se om det blir en anmälan 2022, det finns egentligen inget att bevisa. Är hemskt nöjd med mitt val av klocka som svarade upp mot min kravspecifikation på alla sätt. Hurra för CWC Mellor-72, hurra för @Berns och @Staafen, hurra för Min Stora Dag och hurra för oss alla här i utmaningen, finishers som failers.

8E55A677-71DE-484E-903A-5A4507E95DB4.jpeg

Nähä det blev ingen marsklocka till uppesittarkvällen. Tack så mycket Postnord!

AddText_03-31-02.53.46.jpg

Screenshot_20210329-173424_PostNord.jpg

Detta var som sagt klockan jag tänkte ha i mars men som inte hann fram. Tänkte först gå några dagar utan klocka tills denna kom, tur att jag inte gjorde det. 😄

Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp