Mycket bra!Avslutar OWGM med att hämta hem två nyköp, blir rätt skönt att få testa dem imorgon!
Så blir debut med GS och G-Shock, samt en ny Zenith
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket bra!Avslutar OWGM med att hämta hem två nyköp, blir rätt skönt att få testa dem imorgon!
Så blir debut med GS och G-Shock, samt en ny Zenith
Tack! Spännande att se vilken som blir favoriten av nyköpen Mycket positivt överraskad över G-Shocken måste jag säga!Mycket bra!
Vi har tyvärr en till som är ute nu så det blir två lavetter idag.
Du har fått mig sugen på en Plopp det var inte snälltTack! Spännande att se vilken som blir favoriten av nyköpen Mycket positivt överraskad över G-Shocken måste jag säga!
Till vadå?!?! Ska du ut och resa? Göra en sen exkl? Eller kan du kanske inte klockan?!?!Fyra timmar kvar! Omgomgomg
Dr @Denke kanske ska ha en margarinkram igen!Det har alltså begåtts DUBBELT hor?! Enligt medeltida rättskipning räcker det knappast med lavett. Nu vill vi se krafttag mot syndarna!
Glasskiva från ett vitrinskåp lagd på ett par kaffekoppar Den fick inte ens röra armen, här riskeras ingenting!Kör du armen under glasbordet?
Det var någon som sa att vi slutar kl 19.00Till vadå?!?! Ska du ut och resa? Göra en sen exkl? Eller kan du kanske inte klockan?!?!
Vi andra har ju 9h kvar. Vad vet du som inte vi vet?? TELL US!
Hahah nä det är desto dyrare än en G-Shock Men kan verkligen rekommendera en, den är grym! Och du som kan bära upp en Panna utan problem, då är en Plopp perfektDu har fått mig sugen på en Plopp det var inte snällt
Dr @Denke kanske ska ha en margarinkungen igen!
Det har han gjort sig förtjänt av.
- Han väljer ett fickur
- Han har ingen klocka på armen
- Han ”tappar” bort sin ”klocka” som han bevisligen inte använder
- Den återfinns i någons anus?
Det var någon som sa att vi slutar kl 19.00
Det kan du få tro, heheDet var någon som sa att vi slutar kl 19.00
Måste vara ett stort kökNähä det blev ingen marsklocka till uppesittarkvällen. Tack så mycket Postnord!
Detta var som sagt klockan jag tänkte ha i mars men som inte hann fram. Tänkte först gå några dagar utan klocka tills denna kom, tur att jag inte gjorde det.
Ja visst fan. Det hade jag ju glömt. Men du har så rätt så. Självfallet får vi byta 19:00. Börja du och lägg ut en bild så kommer vi alla andra efter på direkten. Jag lovar...Det var någon som sa att vi slutar kl 19.00
Jag har tvättid 19.00-00.00 så jag hänger på strax efter tolvslaget...Ja visst fan. Det hade jag ju glömt. Men du har så rätt så. Självfallet får vi byta 19:00. Börja du och lägg ut en bild så kommer vi alla andra efter på direkten. Jag lovar...
Ha ha, hetsen tar aldrig slut!Ja visst fan. Det hade jag ju glömt. Men du har så rätt så. Självfallet får vi byta 19:00. Börja du och lägg ut en bild så kommer vi alla andra efter på direkten. Jag lovar...
Ta med en klocka ner till tvättstugan och byt där. Det är helt ok...Jag har tvättid 19.00-00.00 så jag hänger på strax efter tolvslaget...
Haha, Nää! Batslapsen är ju tveklöst trådens höjdpunkter. Vi vill ha mer, mycket merHa ha, hetsen tar aldrig slut!
Glöm inte att posta bild här efter kl.19. Man vill ju se vad du byter till.Fyra timmar kvar! Omgomgomg
Det finns farliga typer i tvättstugan. Såna som slåss om ludden från torktumlaren så det vågar jag inteTa med en klocka ner till tvättstugan och byt där. Det är helt ok...
Haha, Nää! Batslapsen är ju tveklöst trådens höjdpunkter. Vi vill ha mer, mycket mer
155/30=5,16 sidor, eller hur tänker du? I den norska utmaningen där jag också är med är vi uppe i 59 sidor som jämförelse.155 inlägg till så är vi uppe i 500 sidor
Om ALLA som är kvar postar ett inlägg så har vi nått ännu en milstolpe
Ja men då bidrar jag med ett ”stöd-inlägg” på Ploppen för att vi ska nå 500155 inlägg till så är vi uppe i 500 sidor
Om ALLA som är kvar postar ett inlägg så har vi nått ännu en milstolpe