Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hoppas du finner gnistan igen, för du tar ju fantastiska bilder när du är inspireradSista dagen lider mot sitt slut och det blir även sista dagen med denna på handleden. Nu får den en ny ägare. Och f***n vad skönt att detta är slut, inte bara har mitt sug för klockor och forum dött utan även min kreativitet för firandet av dem. Hoppas de kommer tillbaka nu när detta är slut, iver and out!
Tack så mycket, uppskattar det verkligen!Hoppas du finner gnistan igen, för du tar ju fantastiska bilder när du är inspirerad
Herregud va skönt,
Imorgon ska jag byta klocka 1 gång i timman!
Råkade köpa ca 7 klockor i mars. Får se vilka som får stanna!
Passar på med en sista incheckning oxå
Jag har redan skickat ett tiotal PM idag.Älskar att du gräver och är på hugget!
@Staafen Batman borde skicka PM.
Bra bild ändå!Dagen slutar som den började 16 timmar tidigare..
ALDRIG att jag skulle falla på sista dagen! Däremot har jag jobbat och pluggat till en tenta idag där av inaktiviteten ️Några timmar kvar så vi kollar med: @Nismo @Nilzén (som lagt upp flera wristshots på instagram på olika klockor de senaste dagarna)
@Loludoddode som fick hem ny klocka igår ? Men inte checkat in i tråden idag...
Edit: sry @Loludoddode, ingen ny klocka igår. Det var ju Bajensäsongskortet. Men hur som, hur går det sista dagen?
NejNio minuter kvar! Det är sedan gammalt att owgmars är slut 21:00. Håller ni ut???
Sånt som händerHar du? Oj då, det måste ha försvunnit i flödet...antingen här eller i min skalle
Aaaaaaa jag vill ha den där!Inspirerad av @EssexX så har även jag bestämt vad som sitter tryggt på handleden imorgon..
/e
Jahapp.. gif-jäveln dog(?) - då får d bli en stilla en
Tack. Kul att du gillar den.Sjukt trevlig klocka. Kanske den jag blivit gladast av att se på bild. Definitionen av krispig?
Enda klockan som ligger på min Insta är iaf min Casioak! Satans less på den nu!Några timmar kvar så vi kollar med: @Nismo @Nilzén (som lagt upp flera wristshots på instagram på olika klockor de senaste dagarna)
@Loludoddode som fick hem ny klocka igår ? Men inte checkat in i tråden idag...
Edit: sry @Loludoddode, ingen ny klocka igår. Det var ju Bajensäsongskortet. Men hur som, hur går det sista dagen?
@Maxer vem blev du arg på?Har är väl en Ironman och kört ultramaraton, har för mig att jag hört det i Urbildningsradion, så jag tror tvärtom
Är den såld nu?Sista dagen lider mot sitt slut och det blir även sista dagen med denna på handleden. Nu får den en ny ägare. Och f***n vad skönt att detta är slut, inte bara har mitt sug för klockor och forum dött utan även min kreativitet för firandet av dem. Hoppas de kommer tillbaka nu när detta är slut, iver and out!
Tack för allt Batman!