Vill du lägga över ansvaret till någon annan..?![]()
![]()
Hmm kanske, har eventuellt lite planer för den i sommar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vill du lägga över ansvaret till någon annan..?![]()
![]()
Hmm kanske, har eventuellt lite planer för den i sommar
Hur less? Så less så du kanske provat nåt annat?Enda klockan som ligger på min Insta är iaf min Casioak! Satans less på den nu!![]()
Så kul!Tack för allt Batman!
![]()
Kanske är så men som sagt så levde förra vidare som en ZombieVa? Tråden ska väl låsas 1 april? Då har den ju ingen uppgift att fylla längre.
Du kör den mars -22 va?Okej. Jag teasade lite tidigare med ny klocka men måste visa den även om den inte kommer landa på armen idag. Eller närmsta veckan.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dum i huvudet som köper en till nästan likadan efter att ha plågat sig med samma burk på armen i 31 dagar? Kunde bara inte låta bli att plocka hem en med vit tavla, den är ju så sabla fin![]()
Sjukt mycket roligare om den bara blir låst 00:01Kanske är så men som sagt så levde förra vidare som en Zombie.
Det har ju du faktiskt rätt i. Googlade fram en bild och blev sugen på en sådan!Det slog mig nu att den ser lite ut som en Seiko ripley!
Grym underhållning från dig den här månaden! Du får ge en heads-up här i tråden om den ska ut på KS
Allt är bara ett stort missförstånd![]()
Internet skulle sprängas av uppdämt behov att posta klockbilderSjukt mycket roligare om den bara blir låst 00:01
Precis! Skitkul!Internet skulle sprängas av uppdämt behov att posta klockbilder![]()
@Margarinkungen är nog sugenRensning ibland klockorna, en bunt damur som ska bortskänkas till nån hobbyurmakare här på forumet.
Nån som vill ha för att lära sig eller kanske någon som går utbildning och behöver övningsobjekt.
Bra tanke därDu kör den mars -22 va?![]()
Jag är grymt imponerad av er som klarar linan ut. Tacksam för initiativet och det arbete som @Staafen och @Berns gjort. Fina gåvor, lotterier, hejjarop och skadeglädje (@Aros) som spridits under snart 31 dagar. Laddar redan för nästa år, då ska jag se till att köra med en klocka där jag åtminstone kan byta straps.
På @Berns . Lägg ner den där ultraträningen och börja spela padel som en vanliga mellanchef, så slipper jag känna mig fet och otränad
Nej, det är så svår meckat när som är så små, behöver nästan mikroskop då... farbror börjar bli gammal, kanske @rogart-63 kan behöva lite reservdelar?@Margarinkungen är nog sugen![]()
Dag 1 och 28 var inga dagar som levererade. Finns bara en sak att göra:Här kommer listan över de rödmarkerade.
Dag 1:
-
Dag 2:
Osc10
FilPro
TobiasD
Dag 3:
Morran
The_Escapement![]()
Golle_std
Dag 4:
NiklasArvid
virrooo
C-J skrev
Dag 5:
Chuck
Loevhagen
Barricello
Crispie
BorisTheSpider
Jockinho
Tuktuk
Dag 6:
TerryTee
fsdfsdf
marconimotet
McNulty
livinl0ud
Andy7750
Leben
Dag 7:
Tisdag
Dag 8:
B Wooster
Joakim
Seikosthlm
hammermountain
Oskar89
Dag 9:
chrisandcode
MasterChief
Wasabi
Dag 10:
Syer
DIR
Dag 11:
Fredrik Lindfors
Brolle89
Imre
Hook
evki
Dag 12:
Casual Bum
Chrisse
SeikoZ
F0ppa
Dag 13:
carlm
Dag 14:
turkojs
Dag 15:
ankaret
Lenne81
Kristoferc
Dag 16:
M1cke
Ukjent
Dag 17:
Cosmo
Mazdak
Dag 18:
Plantan
Dag 19:
Ironlung
helmert
Dag 20:
jappdapi
P-vakten
jlind
Timer
Dag 21:
Namaste
Dag 22:
lulemarcus
Sgt Poppa
Dag 23:
JEsper_J
yonsson
Nurburgking
Dag 24:
Pontus Lindstedt
mikael85
Dag 25:
jamesfranco
Dag 26:
Eqn
Dag 27:
Denke
Dag 28:
-
Dag 29:
Maxer
Dag 30:
Nero13
Dag 31:
TheBear
Ulfpeter
Derix![]()
Den där Sinnen du skickade bild på i början av Mars... den har aldrig varit på armen under dessa veckor menar du?Vill understryka att det bara rört sig om gamla wristshots på min nystartade klock-insta. Jag har hållit mig pliktfullt trogen min boja av gummi och titan!
"Jag somnade med barnen"
Här kommer listan över de rödmarkerade.
Dag 1:
-
Dag 2:
Osc10
FilPro
TobiasD![]()
Dag 3:
Morran
The_Escapement![]()
Golle_std![]()
Dag 4:
NiklasArvid
virrooo
C-J skrev![]()
Dag 5:
Chuck
Loevhagen
Barricello
Crispie
BorisTheSpider
Jockinho
Tuktuk![]()
Dag 6:
TerryTee
fsdfsdf
marconimotet
McNulty
livinl0ud
Andy7750
Leben![]()
Dag 7:
Tisdag![]()
Dag 8:
B Wooster
Joakim
Seikosthlm
hammermountain
Oskar89![]()
Dag 9:
chrisandcode
MasterChief
Wasabi![]()
Dag 10:
Syer
DIR![]()
Dag 11:
Fredrik Lindfors
Brolle89
Imre
Hook
evki![]()
Dag 12:
Casual Bum
Chrisse
SeikoZ
F0ppa![]()
Dag 13:
carlm
Dag 14:
turkojs![]()
Dag 15:
ankaret
Lenne81
Kristoferc![]()
Dag 16:
M1cke
Ukjent![]()
Dag 17:
Cosmo
Mazdak![]()
Dag 18:
Plantan![]()
Dag 19:
Ironlung
helmert![]()
Dag 20:
jappdapi
P-vakten
jlind
Timer![]()
Dag 21:
Namaste![]()
Dag 22:
lulemarcus
Sgt Poppa![]()
Dag 23:
JEsper_J
yonsson
Nurburgking![]()
Dag 24:
Pontus Lindstedt
mikael85![]()
Dag 25:
jamesfranco![]()
Dag 26:
Eqn![]()
Dag 27:
Denke![]()
Dag 28:
-
Dag 29:
Maxer![]()
Dag 30:
Nero13![]()
Dag 31:
TheBear
Ulfpeter
Derix![]()
Det är lika sant som det varit plågsamt!Den där Sinnen du skickade bild på i början av Mars... den har aldrig varit på armen under dessa veckor menar du?![]()