S
Staafen
Guest
Jag gissade på 50% innan så jag är imponerad.Jag fick det till 75st (av 249st) dvs ca 30%.
Måste ju ändå anses vara ganska så bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag gissade på 50% innan så jag är imponerad.Jag fick det till 75st (av 249st) dvs ca 30%.
Måste ju ändå anses vara ganska så bra.
Fy fan, stackare!Det är lika sant som det varit plågsamt!
Sjukt... frågade precis om detta innan jag såg denna postJag gissade på 50% innan så jag är imponerad.
Ca 70% klarade sig tror jag. Alla har checkat in men en hel del har inte gjort det så ofta tyvärr.2,5h kvar. Hur många procentuellt har klarat? @Staafen
har alla som är anmälda någon gång checkat in?
Sweet. Snyggt jobbatFixat redan!
Uppfattat! Det borde vara obligatoriskt att checka in varje dag!Ca 70% klarade sig tror jag. Alla har checkat in men en hel del har inte gjort det så ofta tyvärr.
Intresserad!Rensning ibland klockorna, en bunt damur som ska bortskänkas till nån hobbyurmakare här på forumet.
Nån som vill ha för att lära sig eller kanske någon som går utbildning och behöver övningsobjekt.
Värt att kika på till nästa år!Uppfattat! Det borde vara obligatoriskt att checka in varje dag!
Det blir lite mer press. Checkar man inte in är man ute! Svårt att administrera kanske....Värt att kika på till nästa år!
Jag skulle absolut kunna vara spekulant om det är något som är "bra och lätt att börja med". Skulle absolut vara kul att öppna upp och kika lite och lära sig innehålletRensning ibland klockorna, en bunt damur som ska bortskänkas till nån hobbyurmakare här på forumet.
Nån som vill ha för att lära sig eller kanske någon som går utbildning och behöver övningsobjekt.
Så snabbt har det inte gått tidigareFixat redan!
Alla måste känna att det är roligt och det ska inte vara någon press. Vi får se!Det blir lite mer press. Checkar man inte in är man ute! Svårt att administrera kanske....
Special treatment fo yo sir!Så snabbt har det inte gått tidigare
Ingen tycker det är kul. Och press är bra!Alla måste känna att det är roligt och det ska inte vara någon press. Vi får se!
Det blir lite mer press. Checkar man inte in är man ute! Svårt att administrera kanske....
Uppfattat! Det borde vara obligatoriskt att checka in varje dag!
Tror varannan dag är bättre, vissa jobb dygnar ju, och då utan klocka enligt hygienrutin (läs ambulans). Finns säkert fler.Värt att kika på till nästa år!
Ja precis. Det viktigaste är att vi har roligt.Tror varannan dag är bättre, vissa jobb dygnar ju, och då utan klocka enligt hygienrutin (läs ambulans). Finns säkert fler.
”roligt”...??!!!!!Ja precis. Det viktigaste är att vi har roligt.
Sant. Det måste kanske ändå vara en rimlig nivå!Tror varannan dag är bättre, vissa jobb dygnar ju, och då utan klocka enligt hygienrutin (läs ambulans). Finns säkert fler.
Ja, det här är ju det bästa som finns!”roligt”...??!!!!!