• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
@Derix jag gör allt jag kan för att fixa en röd banner till dig innan tolvslaget. Du förtjänar den verkligen så jag hoppas att @hook hinner. 😁
Kom igen @hook
02FABF58-61A4-43C8-8C0A-704DEA93AE27.gif

Morgondagens klocka ställd och färdig för att träs på armen när jag vaknar imorrn.
Det ska bli kul att få testa den med en helt ny tavla monterad och uthämtad för en knapp vecka sen.
Detta har varit ett kul experiment men det roligaste har varit att följa denna galna tråden.
Stort tack till alla inblandade för härlig stämning och framför allt megastort tack till @Staafen och @Berns för att ni orkar rodda och dra i detta.

Nu kör vi de sista timmarna tillsammans!!
98E9F4DB-A44B-4EB9-B65E-AD48D7268A53.jpeg
E87B90B4-04F1-4E27-9D3E-E2E554399704.jpeg

Rensning ibland klockorna, en bunt damur som ska bortskänkas till nån hobbyurmakare här på forumet.
Nån som vill ha för att lära sig eller kanske någon som går utbildning och behöver övningsobjekt.
Jag skulle absolut kunna vara spekulant om det är något som är "bra och lätt att börja med". Skulle absolut vara kul att öppna upp och kika lite och lära sig innehållet 🤩

Uppesittarkväll var det ja! Bjuder på min glamourösa kväll i grottan medans ungdomarna roar sig i Musses klubbhus 🥳

Rödpang i mjölkglas ☑️
MbJXmfl.jpg

Bob D i uberkool B&O wannabee...STEREOLJUD ☑️
SH1vQMJ.jpg

Nystädad bänk ☑️
0PJHa15.jpg

En klocka som kanske hinner bli färdig till midnatt ☑️
WzhmnZ4.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp