Ja. kl.00:01 1:a april...Ja, det här är ju det bästa som finns!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja. kl.00:01 1:a april...Ja, det här är ju det bästa som finns!
Då börjar abstinensen inför nästa mars. Släpp ut det, låt mig höra dig säga det!Ja. kl.00:01 1:a april...
Då börjar abstinensen inför nästa mars. Släpp ut det, låt mig höra dig säga det!
Tror inte det tyvärr!@Jakob Häll finns inte Clubhouse appen till Android? Tyckte jag hittade den där när jag sökte i playstore!?
Fanns ju iofs en jävla massa appar med namnet Clubhouse...
Har Yema klarar sig helt utan fail i år? 3/3? om nu inte @Jeser90 vikt in årorna i sista sekund?Nu åker vi hem o byter ut skiten
Värsta är att jag faktiskt stått ut med den. Och vid flera tillfällen uppskattat den
Det stämmer!
Tänkte du på Malmklockan?
Lotteriet ersattes precis av Rederiet (Säsong 2)
Hahah!Är det bara jag som tittar på Rederiet säsong 2 syntolkat på SVT24?
Tänkte du på Malmklockan?
Jag håller på att klippa lotter för fullt. Alla som fullföljt OWGM är automatiskt med i utlottningen av Malm-klockan. För att det ska gå att följa lottdragningen så tänkte jag göra det live på Instagram. Men ingen har ju klarat det innan klockan slagit 00.00 så strax efter midnatt räknar jag med att sända.
Glöm inte att det är den syntolkade versionen...Lotteriet ersattes precis av Rederiet (Säsong 2)
Här viks inte några åror in förrän efter midnatt!Har Yema klarar sig helt utan fail i år? 3/3? om nu inte @Jeser90 vikt in årorna i sista sekund?
Du har legat där på varje bild idag va?Lever drömmen här hemma. Frugan/vinhaggan är iväg och berusar sig hos en god vän. Själv plöjer jag sista säsongen av Leif&Billy tillsammans med min 58:a, lite jordnötter och en ölkorv. Sämre kan man ju ha det
Våga vägra byta klocka ! //Har redan bestämt mig vilken annan klocka som jag skall ha imorgon!!!
Ja om allt fungerar kommer det att dras på samma sätt som de andra dragningarna men då med allas namn. Detta kommer att ske efter tolvslaget.Yes sir! Blev det simultansändning av själva dragningen på Instagram?
Hehe, snyggt!Här viks inte några åror in förrän efter midnatt!
Ska inte du hänga med dina kompisar i andra tråden?Blivit nån bat-slap idag?
3st. Vill ni ha en sammanställning?Blivit nån bat-slap idag?