Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe, snyggt!
Är det bara jag som tittar på Rederiet säsong 2 syntolkat på SVT24?
Som du sa, tuff puck att hålla reda påDet blir lite mer press. Checkar man inte in är man ute! Svårt att administrera kanske....
Har du någonsin ÄGT en klocka en hel månad tidigare?Här viks inte några åror in förrän efter midnatt!
Inga kommentarer på den!Har du någonsin ÄGT en klocka en hel månad tidigare?
Jo... äh fan, glöm det jag sa. Det finns duktiga detektiver som håller stenkoll på oss!Som du sa, tuff puck att hålla reda på
Är det någon som vill kasta in handduken såhär i sista sekunden? Det är helt ok med mig alltså!
Verkar som att de bara är iphone. De som finns verkar vara kopior/fejk. Men de går ingen nöd på mig! Ja är så glad bara att få bya klocka snart@Jakob Häll finns inte Clubhouse appen till Android? Tyckte jag hittade den där när jag sökte i playstore!?
Fanns ju iofs en jävla massa appar med namnet Clubhouse...
@Margarinkungen klockan 23:55Är det någon som vill kasta in handduken såhär i sista sekunden? Det är helt ok med mig alltså!
Japp, var svårt att få till bra ljus annars vid köksbordet, hemjobb.Men har klockan varit på armen?
Ja det är bara att bita ihop och tyst sucka:Verkar som att de bara är iphone. De som finns verkar vara kopior/fejk. Men de går ingen nöd på mig! Ja är så glad bara att få bya klocka snart
Dom är perfekta att ha på förfester dom där minifatenJag tar en burk öl innan jag byter klocka... En alltså...
Det är bara att hoppa med mot en för dagen rejäl entreavgift till MSDKan man gå med idag ?
Många fuskare med andra ordJag fick det till 75st (av 249st) dvs ca 30%.
Måste ju ändå anses vara ganska så bra.
Ärligt talat, jag kommer köra hela vägen, somnar antagligen snart...@Margarinkungen klockan 23:55
Tur att jag har Samsung!Hoppas ni är snabba då..
Pffft glöm det, det är ju ingen sportSka inte du hänga med dina kompisar i andra tråden?
Jaaaaaaaa3st. Vill ni ha en sammanställning?