• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hehe, snyggt!
tenor.gif
DD1389A7-7DE4-4E65-904B-877514840D0D.gif

907F60D8-5D34-45D6-825A-FA7A0335FA49.jpeg

Sista incheckning från min sida i vad jag hoppas är sista hyrbilen på mycket länge. Ingen uppesittarkväll blir det för vi ska köra långt tillsammans jag och den här förbaskade mercedesen. Hade inte klarat 31 dagar med den. Kanske en rejäl hurring är möjligt att dela ut till den som designar deras instrumentpaneler och annat tjafs?

Tack tack för den här gången! Ser fram emot nästa år (eller oktober om det nu är någon galning som pallar att gå in i mörkret med en klocka i 31 dagar ;)). 113 laxar i laxasken är stort! Nästa år siktar vi på 150 laxar för en ordentlig odling tycker jag. ⭐

Okej! Sista kvällen med den här och förhoppningsvis för alltid🤣
Tänkte summera månaden som gått.

Första dagen spricker spännet och tejpen träder in i rummet och löser problemet.
Nytt spänne fixas sams kväll.

Bra start.. men sen rullar det på och man får en hel del blickar, idiotförklarings rusningar på huvudet , frågor osv. Men det stora är att jag förhoppningsvis spridit lite glädje och även ordet runt det här vi tillsammans har gjort.
Vilket är, samlat pengar till de som mer behöver dem än vi genom våran härliga hobby och gemenskap. Hatten av för oss alla och tack till främst till @Berns och @Staafen som kört admin på det.
5C87805B-EC7C-40EB-A08C-C9B835D0E83F.jpeg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp