• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Du har legat där på varje bild idag va? 🤣
Haha 😂 Man försöker givetvis och gör sitt yttersta. Tror dessvärre jag postat nån bild framför datorn imorse?! Men de snygga pyjamasbrallorna har jag burit sen jag klev ur bingen imorse vid 06:50.

Tror ärligt talat majoriteten av bilderna är från samma vinkel och position😬
Men till mitt försvar är det oftast när jag ligger på rygg i soffan jag har tid att läsa ikapp på ks. Faller sig lite naturligt med att knäppa en bild där och då för att visa sin närvaro.

Sådär, nu har jag taggat de misstänkta som varit frånvarande (finns säkert några fler). Jag själv är ju OWG 24/7 så har svårt att förstå mig på ert delikata problem med det i en månad, men det har varit kul att heja på och (försöka) hänga med i tråden.
(PS, har ni några kul damklockor hemma att avyttra så dra iväg ett PM😄)

Pffft glöm det, det är ju ingen sport 😁

Jaaaaaaaa 😍

TheBear
AddText_03-31-07.39.40.jpg

Ulfpeter
AddText_03-31-08.49.59.jpg

Derix
AddText_03-31-07.52.47.jpg

Haha 😂 Man försöker givetvis och gör sitt yttersta. Tror dessvärre jag postat nån bild framför datorn imorse?! Men de snygga pyjamasbrallorna har jag burit sen jag klev ur bingen imorse vid 06:50.

Men till mitt försvar är det oftast när jag ligger på rygg i soffan jag har tid att läsa ikapp på ks. Faller sig lite naturligt med att knäppa en bild där och då för att visa sin närvaro.
Jag känner igen att man fotar på samma ställe. Jag har postat allt för många bilder från nått av tre ställen den senaste månaden: köksbordet, soffan och sovrumsfönstret.

Summering av mars. Jag gillar fortfarande min budgetpepsi. Det är dock skittråkigt att ha samma klocka i en månad.

Arkivbild
IMG_20210305_160725-01.jpeg

Till finalen idag då? Jag vaknar astrött, det är skitväder, påväg till jobbet ser jag ett gult skimmer i instrumenteringen
IMG_20210331_064523-01.jpeg

Fekk, kan vara vad som helst och bli hur dyrt som helst.

Aja de kan inte bli värre nu iaf... Trodde jag ja. Nu kör vi tvättmaskiner efter att ha duschat dottern och bäddat ner henne på nytt. Magsjuka också. Ridå.

Enda bra idag var att jag fick ta fram en en Grand Seiko och ställa om till sommartid inför imorgon.

Summering av mars. Jag gillar fortfarande min budgetpepsi. Det är dock skittråkigt att ha samma klocka i en månad.

Arkivbild

Till finalen idag då? Jag vaknar astrött, det är skitväder, påväg till jobbet ser jag ett gult skimmer i instrumenteringen

Aja de kan inte bli värre nu iaf... Trodde jag ja. Nu kör vi tvättmaskiner efter att ha duschat dottern och bäddat ner henne på nytt. Magsjuka också. Ridå.

Enda bra idag var att jag fick ta fram en en Grand Seiko och ställa om till sommartid inför imorgon.
Kämpa!!

Du har legat där på varje bild idag va? 🤣

Jag känner igen att man fotar på samma ställe. Jag har postat allt för många bilder från nått av tre ställen den senaste månaden: köksbordet, soffan och sovrumsfönstret.
Så ingen tror att jag vuxit fast. Har klivit ur pyjamasbyxorna och nu intagit horisontalläge i sängen istället för soffan. Försöker på mig ett ”vristskott” med 58:an också som jag sett många brukar efterfråga här på ks. Men mina vrister är lite för stora. Tror faktiskt klockan gör sig bäst på handleden?!
312B6B6F-8C1D-459A-A26C-D221EADDE0E6.jpeg
31484342-BD98-49C6-8059-A7C86E191076.jpeg

Arkivbild

Det hade kunnat vara värre! 😁

AddText_03-31-10.23.43.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp