S
Staafen
Guest
Har farbror fått sina sömnpiller redan?Ärligt talat, jag kommer köra hela vägen, somnar antagligen snart...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har farbror fått sina sömnpiller redan?Ärligt talat, jag kommer köra hela vägen, somnar antagligen snart...
Haha Man försöker givetvis och gör sitt yttersta. Tror dessvärre jag postat nån bild framför datorn imorse?! Men de snygga pyjamasbrallorna har jag burit sen jag klev ur bingen imorse vid 06:50.Du har legat där på varje bild idag va?
Farbror behöver inga sömnpiller, pga fullmånen har farbror sovit dåligt i 3 nätter och nu ligger farbror och halvsover i soffanHar farbror fått sina sömnpiller redan?
Ja vad gör farbror uppe såhär sent? Rapport slutade väl för 1h sen?Ärligt talat, jag kommer köra hela vägen, somnar antagligen snart...
Pffft glöm det, det är ju ingen sport
Jaaaaaaaa
Jag känner igen att man fotar på samma ställe. Jag har postat allt för många bilder från nått av tre ställen den senaste månaden: köksbordet, soffan och sovrumsfönstret.Haha Man försöker givetvis och gör sitt yttersta. Tror dessvärre jag postat nån bild framför datorn imorse?! Men de snygga pyjamasbrallorna har jag burit sen jag klev ur bingen imorse vid 06:50.
Tror ärligt talat majoriteten av bilderna är från samma vinkel och position
Men till mitt försvar är det oftast när jag ligger på rygg i soffan jag har tid att läsa ikapp på ks. Faller sig lite naturligt med att knäppa en bild där och då för att visa sin närvaro.
HUR misslyckas man SISTA dagen? Hahahaha LOOOOSERS men hjärtligt välkomna till OWG FAILTheBear
Ulfpeter
Derix
Yes, det är den!Är den såld nu?
Kämpa!!Summering av mars. Jag gillar fortfarande min budgetpepsi. Det är dock skittråkigt att ha samma klocka i en månad.
Arkivbild
Till finalen idag då? Jag vaknar astrött, det är skitväder, påväg till jobbet ser jag ett gult skimmer i instrumenteringen
Fekk, kan vara vad som helst och bli hur dyrt som helst.
Aja de kan inte bli värre nu iaf... Trodde jag ja. Nu kör vi tvättmaskiner efter att ha duschat dottern och bäddat ner henne på nytt. Magsjuka också. Ridå.
Enda bra idag var att jag fick ta fram en en Grand Seiko och ställa om till sommartid inför imorgon.
Men inte skickad?Yes, det är den!
Men kan du sluta vara duktig nu och komma över på min sida? Sluta spela svårflörtad, alla vet att du vill ha en röd bannerStjärnklocka, salta jordnötspinnar och Fanta med en isbit = Slutspurt
Kör fester bara jag själv, mycket roligare då!Dom är perfekta att ha på förfester dom där minifaten
Du har legat där på varje bild idag va?
Haha Man försöker givetvis och gör sitt yttersta. Tror dessvärre jag postat nån bild framför datorn imorse?! Men de snygga pyjamasbrallorna har jag burit sen jag klev ur bingen imorse vid 06:50.
Tror ärligt talat majoriteten av bilderna är från samma vinkel och position
Men till mitt försvar är det oftast när jag ligger på rygg i soffan jag har tid att läsa ikapp på ks. Faller sig lite naturligt med att knäppa en bild där och då för att visa sin närvaro.
Så ingen tror att jag vuxit fast. Har klivit ur pyjamasbyxorna och nu intagit horisontalläge i sängen istället för soffan. Försöker på mig ett ”vristskott” med 58:an också som jag sett många brukar efterfråga här på ks. Men mina vrister är lite för stora. Tror faktiskt klockan gör sig bäst på handleden?!Jag känner igen att man fotar på samma ställe. Jag har postat allt för många bilder från nått av tre ställen den senaste månaden: köksbordet, soffan och sovrumsfönstret.
Vill du ha beröm för att du åkte ut tidigare?HUR misslyckas man SISTA dagen? Hahahaha LOOOOSERS men hjärtligt välkomna till OWG FAIL
Summering av mars. Jag gillar fortfarande min budgetpepsi. Det är dock skittråkigt att ha samma klocka i en månad.
Arkivbild
Till finalen idag då? Jag vaknar astrött, det är skitväder, påväg till jobbet ser jag ett gult skimmer i instrumenteringen
Fekk, kan vara vad som helst och bli hur dyrt som helst.
Aja de kan inte bli värre nu iaf... Trodde jag ja. Nu kör vi tvättmaskiner efter att ha duschat dottern och bäddat ner henne på nytt. Magsjuka också. Ridå.
Enda bra idag var att jag fick ta fram en en Grand Seiko och ställa om till sommartid inför imorgon.
Har inte den tråden självdött?? Som @Margarinkungen var inne på blir det väl så när alla ”medlemmar” ger upp hela tidenHUR misslyckas man SISTA dagen? Hahahaha LOOOOSERS men hjärtligt välkomna till OWG FAIL
Nej, självfallet inte! Inge falla på målsnöret inteMen inte skickad?
Bild tack!Nej, självfallet inte! Inge falla på målsnöret inte
Eeehhh ja? Frågor på detVill du ha beröm för att du åkte ut tidigare?
Du har rätt, men då får du photoshopa in en instrumentering ifrån en DeLoreanDet hade kunnat vara värre!
Eeehhh ja? Frågor på det