Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad skumt! Jag kollar det direkt.@Staafen
Vet att det är ett jääävla tjat om snygga banners, och här kommer mer.
Dök inte upp nån på mig trots anmälan långt innan brytpunkt. Gissar att det missats i ena eller andra änden, men ni kan väl försöka få med den i nästa körning?
Tackar för det jobb ni gör!!
Ja! Vad tusan, ska man behöva ha samma klocka en månad må man väl få byta fru ett par gånger under mars i alla fall...Det vore nått, kanske hade lyckats snappa upp något swingersäventyr på köpet också
One Wife Guy March?Ja! Vad tusan, ska man behöva ha samma klocka en månad må man väl få byta fru ett par gånger under mars i alla fall...
Nu börjar det gå för långt hela spektaklet....One Wife Guy March?
...blir artig når Batman entrer scenen også. Kinky med kappe og maske, da.Nu börjar det gå för långt hela spektaklet....
Börjar bli lite kyligt nu, tror ni det blir minusgrader i natt igen?Inget PM ännu, jag sitter redo i bilen att åka till Älvsjö!
Jag färglägger indexen på min med barnens kritor så kan du swisha en tusing och den är din!Börjar bli lite kyligt nu, tror ni det blir minusgrader i natt igen?
Är det okej att ha bilen på tomgång tro?
Alltså det är ju aldrig fel att köpaJag har ett problem! Vad ska jag göra?
Jag köpte en City Skindiver i mitten av januari som var tanken att använda under mars. Den sitter tyvärr fast i tullen sedan över en månad och jag vet inte när den behagar komma. Jag betalade dock moms och avgifter i tisdags så det är väl förhoppningsvis inte allt för långt kvar.
Igår ändrades planerna då jag tilldelades en trevlig gammal Seiko av @Berns och @Denke under inspelningen av Urbildningsradion. "Glädjen" höll i sig i ett helt dygn tills den idag slutade fungera. Den hade en hel del rost i verket och fick väl nog antar jag.
Så nu är frågan, ska man våga avvakta och gå utan klocka tills Cityn kommer eller köpa nytt? Ska jag köpa nytt måste jag göra det senast 23.59 imorgon.
Hugg @Aros färglagda casioak för bövelen!Jag har ett problem! Vad ska jag göra?
Jag köpte en City Skindiver i mitten av januari som var tanken att använda under mars. Den sitter tyvärr fast i tullen sedan över en månad och jag vet inte när den behagar komma. Jag betalade dock moms och avgifter i tisdags så det är väl förhoppningsvis inte allt för långt kvar.
Igår ändrades planerna då jag tilldelades en trevlig gammal Seiko av @Berns och @Denke under inspelningen av Urbildningsradion. "Glädjen" höll i sig ett helt dygn tills den idag slutade fungera. Den hade en hel del rost i verket och fick väl nog antar jag.
Så nu är frågan, ska man våga avvakta och gå utan klocka tills Cityn kommer eller köpa nytt? Ska jag köpa nytt måste jag göra det senast 23.59 imorgon.
Här är jag
Har du inte lärt den här tråden G-shocktrådens finaste ord än????? Kööööööööööp heter det juAlltså det är ju aldrig fel att köpa
Men får du cityn inom ett par dagar skulle jag vänta
Köp nått nytt och skicka Cityn till migJag har ett problem! Vad ska jag göra?
Igår ändrades planerna då jag tilldelades en trevlig gammal Seiko av @Berns och @Denke under inspelningen av Urbildningsradion. "Glädjen" höll i sig ett helt dygn tills den idag slutade fungera. Den hade en hel del rost i verket och fick väl nog antar jag.
@Denke har säkert en färgglad klocka som du kan få låna i en månadJag har ett problem! Vad ska jag göra?
Nu får du allt ta och vika ner dig och anmäla ditt deltagande. Kommer snart få slut på passande giffarHär är jag
Har du inte lärt den här tråden G-shocktrådens finaste ord än????? Kööööööööööp heter det ju
Jag fick nog av färg förra året!@Denke har säkert en färgglad klocka som du kan få låna i en månad
Du menar alltså att du ger dig nu???Nu får du allt ta och vika ner dig och anmäla ditt deltagande. Kommer snart få slut på passande giffar
Du har inga fler familjemedlemmar? Känns som att du snart på egen hand tagit oss förbi 200-personers vallenDatteren støtter også en god sak og deltar med sin Seiko Presage. @Staafen
Her er wristshots fra madammen og datteren:
Du får gärna kolla för min del åxå @StaafenVad skumt! Jag kollar det direkt.
Ha, ha - sønnen vil ikke delta med sin Timex. Så case closed herfra.Du har inga fler familjemedlemmar? Känns som att du snart på egen hand tagit oss förbi 200-personers vallen
Du står med på listan för nästa avstämning!Du får gärna kolla för min del åxå @Staafen
Akta nu så du inte åker ut innan mars ens börjatJag har ett problem! Vad ska jag göra?
Hur många till gifar har du kvar nu?Aldrig!
Det vore ju lite härligt att ge sig själv en örfil 1/3.Akta nu så du inte åker ut innan mars än börjat
Jag vet inte om det är någon bra indikation men så här såg det ut för mig (klockrelaterad leverans från staterna). Jag betalade moms och tullavgiften den 12:e. Alltså 10 dagar innan jag fick leverans. Jag hade inte chansat.Jag har ett problem! Vad ska jag göra?