• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Oj, jag läste visst lite för snabbt då jag trodde att endast swish, nätbank och inbetalningsavi var alternativen...vi gör såhär, om jag blir smiskad av Batman under mars månad betalar jag in till Min stora dag också, med kort:)
Bra deal! Och om det visar sig att jag har fel och att det inte fungerar med kort så betalar jag in istället för dig.

Sådär! Premiär för mig. Kul!(?) 🥳
5DADADC7-C9CA-4E3A-B61C-13C51DF681B8.jpeg
E0E824B8-4926-4ADC-84E9-76EBFB5C1A5A.jpeg

En fråga. Skall man bära den klocka man väljer dygnet runt?
I första inlägget står att man skall bära en klocka samtliga dagar...

det känns som det finns utrymme för olika tolkningar...allt från alla timmar på dygnet till att sätta på sig klockan (obestämd tid) varje dag.

Kanske bara jag som funderar men förtydliga gärna @Berns så jag vet vad jag ger mig in på 😂....om jag ger mig in ....😀

det känns som det finns utrymme för olika tolkningar...allt från alla timmar på dygnet till att sätta på sig klockan (obestämd tid) varje dag.

Kanske bara jag som funderar men förtydliga gärna @Berns så jag vet vad jag ger mig in på 😂....om jag ger mig in ....😀
Ingen gräns på hur mycket eller lite klockan måste bäras. Det är tillåtet att gå utan klocka en dag tror jag till och med. Dock absolut no-no att ens prova en annan klocka på handleden.

Ingen gräns på hur mycket eller lite klockan måste bäras. Det är tillåtet att gå utan klocka en dag tror jag till och med. Dock absolut no-no att ens prova en annan klocka på handleden.
Ja jag håller med @StarMan i hans svar. Använd klocka som vanligt men byt inte mellan olika.

Faaaan då lutar det nog mot att jag ”måste” köra min 682a. Köpte den i mars förra året och haft den dagligen på handleden och den har inte stannat en ända gång sedan jag köpte den. Vill klara ett år med den. Har dock haft andra också men pannan har suttit på varje dag. Blir dock inte så svårt att köra en månad med den, jäkligt trist bara 😂

Senast ändrad:

Har för mig att det var några uppsnackstråden som pratade om att ta galenskaperna ett steg längre och bära valda klocka 24/7 under mars 😃

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp