• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Berns

KS Explorers Club
OWG March

Chuck

Patek
2-Faktor
Var det inte @Chuck som inte tog av sig sin på hela månaden förra eller året innan det? 😄

Kanske, känns som att mars 2020 (iaf början av mars) var en helt annan tidsålder 😅

Jag tänkte köra Rangeman 24/7 iaf 😁

Det var väl hans plan men han bangade väl ur efter ett tag!? 😆

Var det så @Chuck, bangade du ur? 🐥

Posta i tråden 'UTMANING - OWG 1 månad 2020'
https://klocksnack.se/threads/utmaning-owg-1-månad-2020.127590/post-3251109

Tyvärr mindes jag rätt! 😎
🤣 Detta år ska jag inte svika mina bröder och systrar!
10E3C7CD-A17F-4E62-AE0C-F739DB9DD6A7.jpeg
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Jag kommer inte riktigt ihåg men jag tror vi var ca 70 första året och kanske 120 ifjol. Får gå tillbaka och räkna efter.
I år räknar jag med att vi blir 200. Minst. Eller hur.
Okej men härligt, 120 ska vi ju slå iår, LÄTT!! Bra initiativ med inträdesavgiften också, så bidrar våra galna klockintressen till något bra☺️
 

Back

Vacheron
2-Faktor
I’m in!
Kommer krama ur 743,5 timmars bärande av denna Mudman under mars. Dvs dygnet runt utom en halvtimme kring mitten av månaden för bezel- och bandbyte. 🙂👊🏻
9D4D867B-A8BC-4A6C-B47A-5EFAC055EDD6.jpeg


958E361B-2C73-49D4-BAB8-F6D9A0D24517.jpeg
30 min för ett bandbyte är alldeles för lång tid. Du får testbyta för att effektivisera varje moment av bytet så att du kommer ner till under 10 min. Kämpa på! Tror på dig!
 

Clark Wayne

Panerai
2-Faktor
Är sugen på att vara med, men tränar mycket traillöpning och då är jag mer eller mindre beroende av klockan (navigation + träningslogg). Är det tillåtet att byta ut sin OWG March-klocka tillfälligt mot en pulsklocka om den tas på och av i samband med träningspass? :) Vad säger ni @Staafen och @Berns ?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp