Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Posta i tråden 'UTMANING - OWG 1 månad 2020'Var det så @Chuck, bangade du ur?
Jag kommer inte riktigt ihåg men jag tror vi var ca 70 första året och kanske 120 ifjol. Får gå tillbaka och räkna efter.@Berns har garanterat stenkoll på det!
Var det inte @Chuck som inte tog av sig sin på hela månaden förra eller året innan det?
Kanske, känns som att mars 2020 (iaf början av mars) var en helt annan tidsålder
Jag tänkte köra Rangeman 24/7 iaf
Det var väl hans plan men han bangade väl ur efter ett tag!?
Var det så @Chuck, bangade du ur?
Detta år ska jag inte svika mina bröder och systrar!Posta i tråden 'UTMANING - OWG 1 månad 2020'
https://klocksnack.se/threads/utmaning-owg-1-månad-2020.127590/post-3251109
Tyvärr mindes jag rätt!
Okej men härligt, 120 ska vi ju slå iår, LÄTT!! Bra initiativ med inträdesavgiften också, så bidrar våra galna klockintressen till något braJag kommer inte riktigt ihåg men jag tror vi var ca 70 första året och kanske 120 ifjol. Får gå tillbaka och räkna efter.
I år räknar jag med att vi blir 200. Minst. Eller hur.
Så du är på i år med? Vad blir det för klocka du ska bära 24/7?Detta år ska jag inte svika mina bröder och systrar!
Det ryktas att även Lille Robin ligger i hårdträningRyktet går att läderlappen ligger i hårdträning!
Japp im in men anmäler mig sista dagen kan inte bestämma mig för vilken klockaSå du är på i år med? Vad blir det för klocka du ska bära 24/7?
Det närmsta du kommer är tvåton!Kan man ha to ulike klokker: En på TS og en annen på KS?
Är det BB36 som gäller?Jag är bedrövlig på tekniska ting men jag swishade och skrev owgmarch2021, Cosmo osv och det gick igenom men fick ändå någon felkod så får hoppas det här duger som anmälan ?
Jajjemen BB36 är valetÄr det BB36 som gäller?
Då är du uppskriven!Jajjemen BB36 är valet
Vad roligt! Jag såg din inbetalning så du är redan tillagd.@Staafen
Och jag hakar på med min Tudor Prince Oysterdate från samma år som Gunde Svan tog OS-guld på 50 km klassiskt.
30 min för ett bandbyte är alldeles för lång tid. Du får testbyta för att effektivisera varje moment av bytet så att du kommer ner till under 10 min. Kämpa på! Tror på dig!I’m in!
Kommer krama ur 743,5 timmars bärande av denna Mudman under mars. Dvs dygnet runt utom en halvtimme kring mitten av månaden för bezel- och bandbyte.
Saknade bild på din Tudor som jag såg sen efter en sökning och mindes frågan om service. Lämnade du in den? Grymt fin i alla fall!@Staafen
Och jag hakar på med min Tudor Prince Oysterdate från samma år som Gunde Svan tog OS-guld på 50 km klassiskt.
Kör dubbelpipigt under mars
Det skulle Batman gilla!Kör dubbelpipigt under mars
Kör dubbelpipigt under mars
Det skulle Batman gilla!