Sjukt redo!
Har du bytt band än ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt redo!
Det som är bra med Swatch är att det är lätt att få tag på band.Den gick på 06,30 vid 07.30 sprack låset som är i plast... så det började bra. Bara hem och laga/byta band. Så vi går ut starkt
Men den sitter med på med tape för stunden.
Du är lurad, @Denke! Kanske dags att skaffa nya kamrater...
Situationen löst för tillfället
kalla mig macgyver
Stämmer. Har faktiskt 2 sjukt roliga klockor som snällt får vänta.Galet tempo! Hinner inte läsa ikapp med alla inlägg som tillkommer
Jaja nu är det igång i alla fall
Har mina misstankar att det dyker upp något inom en snar framtid som kommer att vara lite lockande att sätta på handleden Grattis till den om jag har rätt
Har du bytt band än ?
Jag är glad för din skull.Jag gillar min, men valde inte den för OWGM
Riktigt snyggt räddat MacGyver Säg till om jag ska skicka över ett gäng buntbandSituationen löst för tillfället
kalla mig macgyver
Jag röstar för att du ska strunta i att byta band/spänne och köra på sådär.Situationen löst för tillfället
kalla mig macgyver
Du är lurad, @Denke! Kanske dags att skaffa nya kamrater...
Den där är riktigt cool!Galet tempo! Hinner inte läsa ikapp med alla inlägg som tillkommer
Jaja nu är det igång i alla fall
Har mina misstankar att det dyker upp något inom en snar framtid som kommer att vara lite lockande att sätta på handleden Grattis till den om jag har rätt
Alltså det här måste vara något av det dråpligaste klockvärlden skådat.Situationen löst för tillfället
kalla mig macgyver
Nu gäller det att skilja på Äpplen och Päron...Go team Äppelklocka!
Tack!
Respektablet mått mellan bandhornen. Tim Masso skulle nog säga att det passar för handlerder från 14 cmSituationen löst för tillfället
kalla mig macgyver
Härligt Lite avis är man allt Ska bli kul att få se lite bilder när den landatStämmer. Har faktiskt 2 sjukt roliga klockor som snällt får vänta.
Tack Jäkligt nöjd med denDen där riktigt cool!
Situationen löst för tillfället
kalla mig macgyver
Haha samma problem här, bytte arbetsplats... Att sitta omringad av klockor är kanske mindre bra just nu!Måste städa skrivbordet idag. Finns en hel del distraktioner som jag inte har någon behållning av den här månaden.