S
Staafen
Guest
Du är saknad! ❤Lider med er
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du är saknad! ❤Lider med er
Tejpa fast den så längeDen gick på 06,30 vid 07.30 sprack låset som är i plast... så det började bra. Bara hem och laga/byta band. Så vi går ut starkt
Men den sitter med på med tape för stunden.
Jag börjar också känna att det inte kommer bli speciellt mycket jobb utfört i mars om detta tempo fortsätter...Första timmarna känns bra, men man behöver ju gå ner på halvtid för att hinna med i tråden
Storleken har ingen betydelse
Det är möjligtvis inte så att du råkade hjälpa till lite på traven för att slippa bära det där aset i en hel månad??Den gick på 06,30 vid 07.30 sprack låset som är i plast... så det började bra. Bara hem och laga/byta band. Så vi går ut starkt
Men den sitter med på med tape för stunden.
"Ta fram en annan klocka", you're playing with fireDag 1:
Då är man igång. Känns bra ändå.
Var tvungen att ta fram en annan klocka och fota lite för att lindra abstinensen. Men OWG-klockan är på!
Man måste ju utmana sig själv lite"Ta fram en annan klocka", you're playing with fire
@dempha saknar såg jag. Löser det under dagen.
Perfekt att man ställt datum medGalet tempo! Hinner inte läsa ikapp med alla inlägg som tillkommer
Jaja nu är det igång i alla fall
Har mina misstankar att det dyker upp något inom en snar framtid som kommer att vara lite lockande att sätta på handleden Grattis till den om jag har rätt
Kombon med vit skjorta är svårslaget! Keep it up!
Det bådar inte gott detta, om jag klarar en månad så är det överhängande risk att jag hamnar i Gökboet! Undra om Randle McMurphy är kvar?
Tackar, nu är man med på riktigt!
Ska erkänna att jag precis köpte en klocka här från forumet som kommer i veckan... Jag kunde inte hålla mig...På lördag är det klockauktion. Men ingen i denna tråd ska väl buda?
Klockor – Lördag 6 mars 2021 - Kaplans Auktioner
Klockor - Herrur / Damur / Fickur - Klubbas i Stockholm - 2021-03-06www.kaplans.se
Samma här, får hem en Tissot PRX idag... Funderar på om jag ska låta den ligga hos ombudet och gotta till sig ett tag, så att jag slipper frestelsenSka erkänna att jag precis köpte en klocka här från forumet som kommer i veckan... Jag kunde inte hålla mig...