Då var vi igång..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I spy with my little eye, en staffe på glasetGomorron!
Det är som i hockey.Sjukt tempo i tråden! Lätt att missa roliga inlägg i den här farten
Du skojar...
Kommer gå som en dans!Med en jacka ser ju Ploppen nästan ut som en ”vanlig” klocka, fast bara nästan
De är kanske klokt Kommer bli ruskigt jobbigt att få hem klockan utan att testa den. De är ju de första man görSamma här, får hem en Tissot PRX idag... Funderar på om jag ska låta den ligga hos ombudet och gotta till sig ett tag, så att jag slipper frestelsen
Ja precis, får se hur jag gör. Varför kunde den bara inte komma i fredags istället?De är kanske klokt Kommer bli ruskigt jobbigt att få hem klockan utan att testa den. De är ju de första man gör
Du skojar...
Är owg-klockan på armen?Smet förbi banken och låste in allt jag äger i klockväg förutom min owg-klocka
Och där kom den vilken tur att man är nöjd, va lite rädd att den skulle vara för stor (ruggigt små handleder) men va inga problem allsAnmälan! Har skickat in anmälningsavgift nyss. Lite risky nu men kör på casioak som ja precis köpt och får hem imorrn.
Är en GA-2100-1AER. Blir naket tills den kommer
Du har ju fyra likadana så det kan du nog inte räkna medFår se om frugan märker att jag har samma klocka på mig
Schysst valOch där kom den vilken tur att man är nöjd, va lite rädd att den skulle vara för stor (ruggigt små handleder) men va inga problem alls