Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min plan är att låta Frugis bli bärare av min Rangeman när vi ska ut på promenix under Mars.Storleken har ingen betydelse
Det är ju jag som har fyra.... @Lord_tito88 har bara sin svartaDu har ju fyra likadana så det kan du nog inte räkna med
Det där bandet var riktigt jäkla snyggt, passade perfaTog bara några timmar innan det blev bandbyte
Tack! Riktigt nöjd med det. Fick hem det för någon vecka sedan men sparade det nu tills marsDet där bandet var riktigt jäkla snyggt, passade perfa
Sorry! Det är jag som inte har koll... Svårt att hålla reda på allt flippande i G-Shocktråden.Det är ju jag som har fyra.... @Lord_tito88 har bara sin svarta
Hello guys!
Som jag haft så pajar spännet efter en timme men det är inget som hindrar..Han har nog haft en tuff natt med massor av mardrömmar om hur han misslyckas och får besök av Läderlappen
Kom på att det är ju fem med stora RM ocksåSorry! Det är jag som inte har koll... Svårt att hålla reda på allt flippande i G-Shocktråden.
Vem behöver buntband när lösningen redan är klar.?!? Tape ftw!Riktigt snyggt räddat MacGyver Säg till om jag ska skicka över ett gäng buntband
Inte då. Skitspänne i plast..
Inleder starkt med ett trasigt spänne Nu kan det nästan vara bli bättre och bättreSom jag haft så pajar spännet efter en timme men det är inget som hindrar..
Rent spontant så kommer jag att tänka på @FilPro , hur ska det gå utan fyra-fem bandbyten per dag?Finns det några stabila odds på vem som bangar ut först?
Skönt att du inte kör den där plastgrejjen i årDag 1:
Dags att röra sig mot kontoret. Kör så det ryker OWG's!
Haha ja faktiskt!Skönt att du inte kör den där plastgrejjen i år
Haha ja man går ju ut starkt och ökar till 350%Inleder starkt med ett trasigt spänne Nu kan det nästan vara bli bättre och bättre
Till mitt försvar så hade jag bestämt mig för MRG redan från början, innan jag ändrade mig till Frogman.. och sedan tillbaka till MRG igen.Rent spontant tänkte jag på dig @Derix
Du hade väl beslutsångest hela kvällen igår?