Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske en bra ide att ha ett buntband med dig i backfickan.Haha ja man går ju ut starkt och ökar till 350%
Nu fattas det bara att den går av på mitten
Haha exakt själv känner jag att jag valt rätt hittills. Har dock två klockor som ligger och väntar hos ombudTill mitt försvar så hade jag bestämt mig för MRG redan från början, innan jag ändrade mig till Frogman.. och sedan tillbaka till MRG igen.
Till dom som inte lyckas med #OWGMARCH borde dom inte få en röd banner eller en det står #OUTOFOWGMARCH påNu ska alla deltagare ha fått sin gröna banner. Om ni saknar den hör av er till mig på PM!
Tack @hook!
Hoppas operationen gick bra och att du återhämtar dig snabbt Är riktigt avis på din klocka, den nya Speedyn ser grym ut!Startade månaden med operation, direkt efter åkte klockan på igen och det känns bra
Woooow! Nu blev man inte ett dugg sugen på att äta gårdagens rester efter att sett din lunch. Bättre än sådär blir det väl inte
Gick bra och kan bara säga att speedyn är toppenHoppas operationen gick bra och att du återhämtar dig snabbt Är riktigt avis på din klocka, den nya Speedyn ser grym ut!
Den där är bra!!!
Det finns en plan!Till dom som inte lyckas med #OWGMARCH borde dom inte få en röd banner eller en det står #OUTOFOWGMARCH på
Alltid bra, man vet aldrig vad som kan hända...Kanske en bra ide att ha ett buntband med dig i backfickan.
Känslorna kommer nog tangera alla punkter på skalan nån gång under månaden...
Hoppas min marsklocka kommer imorgon, känner mig så naken
Definitivt.Känslorna kommer nog tangera alla punkter på skalan nån gång under månaden...
Snyggt att det är en snowflakevisare medDefinitivt.