Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vem kan inte gilla ollonrosa markeringar liksom...!
Nu har det gått fem timmar sen jag provade klockan för första gången, dags att summera de första intrycken! På plussidan: Bra storlek, lätt, californiatavla är tufft.
Förra året deltog jag med en GS med fin detaljrikedom. Swatchen bjuder på följande fina detaljer:
-En förvånansvärt snygg rotor
-Lite struktur i tavlan och upphöjda index
-Fräscht ollonrosa markeringar runt chapterringen
Owgmarch kommer att bli en fröjd i år!
Jomen vad härligt att man lyckas köra in hela verktyget i fingret vid första bandbytet. Klockan helt oskadd dock så det är lugnt!
KorrektI spy with my little eye, en staffe på glaset
@Berns nu funkar det!Detta blev utmärkt reklam för mjukvarutestning för alla som håller på med det till vardags.
Nu åkte den av, men bara för bildens skull
Notera särskilt den välplacerade Taxvalpsslicken över klockan! Den missade jag först!Here we go..1/3!
Rent spontant så kommer jag att tänka på @FilPro , hur ska det gå utan fyra-fem bandbyten per dag?
Fantastiskt! Bästa rasen everKorrekt
Det är faktiskt en av våra egna hanar som fått stå modell för loggan
Visst älskar man GS med sin avsaknad av mikrojusteringVi inleder månaden med att plocka bort länken på min GS. När jag har lite mer lugn och ro ska jag sätta mig och justera länken så att den sitter lite bättre på handleden.
Vad tycker ni om kombon klocka - band?
Jag säger som Anatoly Dyatlov i TV-serien Chernobyl - Not great, not terrible.
Dagens sanning!Fantastiskt! Bästa rasen ever
Vem blir först ut att falla för frestelsen att byta klocka? Får vi någon redan idag, eller är det fram mot småtimmarna inatt den första syndaren letar sig fram?
Va var det någon som sa Tax??? ;-)Fantastiskt! Bästa rasen ever
Vänta till kvällen kommer... Då smyger abstinensen fram..Det här var ju lätt. Man kanske skulle bli OWG på heltid.
Jag gillar! Bytte precis till nato själv.Vi inleder månaden med att plocka bort länken på min GS. När jag har lite mer lugn och ro ska jag sätta mig och justera länken så att den sitter lite bättre på handleden.
Vad tycker ni om kombon klocka - band?
Jag säger som Anatoly Dyatlov i TV-serien Chernobyl - Not great, not terrible.