Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, ja verkligen! Att inte fler börjar med det är för mig ett mysterium...Visst älskar man GS med sin avsaknad av mikrojustering
Här är minaSmet förbi banken och låste in allt jag äger i klockväg förutom min owg-klocka
Hörru @Staafen, är Läderlappen kontaktad?Det blev denna Monchard Skytoucher (förutom stegräknaren men sådana gills väl inte?)
Jag tror faktiskt att en stegräknare är godkänt att användaHörru @Staafen, är Läderlappen kontaktad?
Nu hänger jag inte med? Vad händer här?Det blev denna Monchard Skytoucher (förutom stegräknaren men sådana gills väl inte?)
Vilken typ av stegräknare pratar vi nu?Jag tror faktiskt att en stegräknare är godkänt att använda
En sån där pensionärspryl som man sätter i midjebältetVilken typ av stegräknare pratar vi nu?
En ful Fitbit =)Vilken typ av stegräknare pratar vi nu?
Hoho du.. nu smäller det nog snart..En ful Fitbit =)
Du kanske ska låsa dörrarna nu...En ful Fitbit =)
Hoppsan.. du skulle hängt på min föråldrade variant av stegräknare iställetEn ful Fitbit =)
Thanks man!!Den där är bra!!!
Pratar vi om en sån man har på armen nu? /En ful Fitbit =)
Well I'll be damned...Så här ful?