Försökte själv med denna kombo men fick ganska omedelbart tänka omPå höger arm...det är för en jobbgrej.
Oh oh...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Försökte själv med denna kombo men fick ganska omedelbart tänka omPå höger arm...det är för en jobbgrej.
Oh oh...
Fan, första lavetten var nära. Synd att du inte var anmäld...Oh well! Nevermind! Dubbelfel för min del. Anmälde mig inte och pulsklockor är...klockor.
I'll show myself out
Oh well! Nevermind! Dubbelfel för min del. Anmälde mig inte och pulsklockor är...klockor.
I'll show myself out
På höger arm...det är för en jobbgrej.
Oh oh...
Han var tyvärr inte anmäld så Batman fick vända hem till grottan igen!
Han var tyvärr inte anmäld så Batman fick vända hem till grottan igen!
Ingen kommer ihåg en fegis...När man ser vad några av er andra valt för klockor så inser jag att det kommer att bli ganska enkelt för mig som varit riktigt feg.
Det är inte många ställen som en sådan klocka passar in på. Hatten av @roostermanHmmm. Nästan lite för bra färgmatch med robotarna jag flyttar runt om dagarna...
Äh, man tröttnar även på RåålexNär man ser vad några av er andra valt för klockor så inser jag att det kommer att bli ganska enkelt för mig som varit riktigt feg.
Du vet ju vilka andra G-Shocks jag har.. Ingen av dom är ju någon jag skulle lida det minsta av att använda heltid.. Den här är ju iaf liite utmaningDet är inte många ställen som en sådan klocka passar in på. Hatten av @roosterman
Men herregud! Man kan inte gå ut i strid utan att kontrollera sin utrustning.Den gick på 06,30 vid 07.30 sprack låset som är i plast... så det började bra. Bara hem och laga/byta band. Så vi går ut starkt
Men den sitter med på med tape för stunden.
Absolut! Inget jag rekommenderar dock.Visst får man fortfarande köpa klockor under mars!? Under förutsättningen att man ej testar klockan på armen..
Äh, man tröttnar även på Råålex
Jakten på nya kickar tar aldrig slut!?!Så länge man hänger på KS tror jag man tröttnar på alla klockor tillslut
Typ så, jaSå länge man hänger på KS tror jag man tröttnar på alla klockor tillslut
Haha jasså. Har missat denMen herregud! Man kan inte gå ut i strid utan att kontrollera sin utrustning.
Tycker du får köra tejp hela Mars som straff.
Jakten på nya kickar tar aldrig slut!?!
Vad är det jag hör? /Har vi redan en batslap på @yonsson kanske?
Balls!Visst får man fortfarande köpa klockor under mars!? Under förutsättningen att man ej testar klockan på armen..