Nu ett eftermiddagspass i skidspåret. CWC:n bangar inte för sånt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du bara haft en klocka på dig idag så är det väll bara att hoppa in?Har missat denna helt Väldigt snyggt och seriöst uppstyrt alla inblandade, och kämpa på ni tappra!
Jag personligen kommer bära klockan varje dag hela dagarna och jag hoppas att så många som möjligt gör det. Det viktigaste är, bara en klocka, inte ens testa annat och det innefattar även pulsklockor och liknande.VA?!?!? Detta är seriöst.
Fast jag har tagit på mig klockan nu. Men jag tänker inte dra upp den. Igen pga Warhol.
/B
Egentligen men vi gör ett undantag denna gång (såg din inbetalning nyss).Var det försent att vara med och leka?
SweetEgentligen men vi gör ett undantag denna gång (såg din inbetalning nyss).
Från och med nu tillkommer inga fler deltagare.
Egentligen men vi gör ett undantag denna gång (såg din inbetalning nyss).
Får jag vara med också då? Betalade i förmiddagsEgentligen men vi gör ett undantag denna gång (såg din inbetalning nyss).
Magiskt!Nära 50000 nu
Du kör väl med bund månaden ut?
Det blev ju även lunch idag.En OWGM lunch med andra ord.//
Hojta om du ledsnar helt på den där i marsNu ett eftermiddagspass i skidspåret. CWC:n bangar inte för sånt.
Yes du var med på samma lista så efter er tillkommer inga fler.Får jag vara med också då? Betalade i förmiddags
Hej,Dag 1.
We are going strong and going home!
Sjukt bra jobbat allihopaNära 50000 nu
Sjukt bra jobbat allihopa
Ännu bättre
Vilken sinn som ska köpas härnäst menar du?OWG-March är det perfekta tillfället att både ta hand men även att tänka över sin samling.
Behöver man komplettera med något band? Saknas det korrekta bandstift? Dags för service av någon klocka?
Plus att man får möjligheten att verkligen tänka igenom i lugn och ro vad som ska in härnäst.
pssst datumet...