• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nu ett eftermiddagspass i skidspåret. CWC:n bangar inte för sånt.

F6CCEA01-1318-4D1A-8B92-E8645C30EE65.jpeg
EDD01230-592A-4B6C-BE32-4B2E4BCE46AC.jpeg

OWG-March är det perfekta tillfället att både ta hand men även att tänka över sin samling.

Behöver man komplettera med något band? Saknas det korrekta bandstift? Dags för service av någon klocka?

Plus att man får möjligheten att verkligen tänka igenom i lugn och ro vad som ska in härnäst.

IMG_20210301_155529.jpg

Dag 1 🤿
Äntligen är vi igång med OWG March på riktigt, och det är riktigt kul att se den enorma uppslutningen och aktiviteten i tråden. Vill passa på att rikta ett stort tack till @Berns och @Staafen som styrt upp detta helt fantastiskt! Hur galet är det inte att vi, ett gäng klocknördar, lyckats skramla ihop 50.000kr (!!!) till Min Stora Dag?!

Det här ska bli riktigt spännande och jag hoppas verkligen att jag kan lyckas slå mitt egna rekord iår (sålde min OWGM-klocka halvvägs in i mars förra året...). Hittills känns det bra, men det är en lååång väg kvar till april.

Stort lycka till alla tillfälliga OWG:s!
231A2F8C-2841-4ED0-A3DB-08E5AA15D509.jpeg

OWG-March är det perfekta tillfället att både ta hand men även att tänka över sin samling.

Behöver man komplettera med något band? Saknas det korrekta bandstift? Dags för service av någon klocka?

Plus att man får möjligheten att verkligen tänka igenom i lugn och ro vad som ska in härnäst.

IMG_20210301_155529.jpg
Vilken sinn som ska köpas härnäst menar du? ;)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp