S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Point of no return! Vi får hoppas att soppan räcker till 1 april! Och så som det uppdateras i denna tråden räknar jag med att jag också kommer vara One Thread Guy March. Är det extra poäng Läderlappen?
Arkivbild?pssst datumet...
pssst datumet...
pssst datumet...
Arkivbild?
Nice!!!Point of no return! Vi får hoppas att soppan räcker till 1 april! Och så som det uppdateras i denna tråden räknar jag med att jag också kommer vara One Thread Guy March. Är det extra poäng Läderlappen?
Schysst mod för barnvagnen, innebär det några coola nya funktioner?Nice!!!
Själv kör jag fake it till you make it
Du menar förutom största brudmagneten på lokala latte fiket?Schysst mod för barnvagnen, innebär det några coola nya funktioner?
Ok. Jag kanske inte heller var helt seriös...Jag personligen kommer bära klockan varje dag hela dagarna och jag hoppas att så många som möjligt gör det. Det viktigaste är, bara en klocka, inte ens testa annat och det innefattar även pulsklockor och liknande.
Haha ok! Frågan har kommit upp flera gånger så tänkte förtydliga för alla. Sorry att det såg ut att bli riktat till dig.Ok. Jag kanske inte heller var helt seriös...
/B
Ahh närproducerat till middag idag. I like itThe life of a småbarnsförälder! Gillar Movadon riktigt mycket.
Du har några dagar på dig att vänja dig ...Trivs INTE med det här s.k. uret i damstorlek! AAAARRRGGGHHHHH!!!
Jag vill åka medPoint of no return! Vi får hoppas att soppan räcker till 1 april! Och så som det uppdateras i denna tråden räknar jag med att jag också kommer vara One Thread Guy March. Ger det extra poäng Läderlappen?
Den håller nog i en månad till salu 1 AprillHej,
Hur funkar PVD/Coatingen på den där badboyen, tålig ?
Är riktigt sugen på en likadan!
Mvh / Erik
Så är det ju. F.ö. så var "klockan" såld redan innan jag köpte den. Jag erbjöd en kollega att få köpa den för halva nypriset efter månadens utgång innan jag ens beställt den. Han accepterade direkt så jag högg till med gravyr och allt, ha ha!Du har några dagar på dig att vänja dig ...
En nödlösning är att snabbt skumma igenom sidorna efter bilder på BatmanSå är det ju. F.ö. så var "klockan" såld redan innan jag köpte den. Jag erbjöd en kollega att få köpa den för halva nypriset efter månadens utgång innan jag ens beställt den. Han accepterade direkt så jag högg till med gravyr och allt, ha ha!
Tror förresten att man får släppa det där med att läsa alla inlägg i den här tråden - det går för fort för en gammal gubbe här!
Inte vad jag har sett men höll på att örfila mig själv imorse! Nära var det.Omöjligt att läsa igenom alla sidor. Men har några örfilar delats ut än?
Ingen örfil än så länge, 1 dag borde de flesta klara avOmöjligt att läsa igenom alla sidor. Men har några örfilar delats ut än?
@FilPro verkar möta Batman senast ikväll.Ingen örfil än så länge, 1 dag borde de flesta klara av
Ingen örfil än så länge, 1 dag borde de flesta klara av