• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
🤷‍♂️🕺
Screenshot_20210301-161106_Chrome.jpg

Du har några dagar på dig att vänja dig ...:)
Så är det ju. F.ö. så var "klockan" såld redan innan jag köpte den. Jag erbjöd en kollega att få köpa den för halva nypriset efter månadens utgång innan jag ens beställt den. Han accepterade direkt så jag högg till med gravyr och allt, ha ha!

Tror förresten att man får släppa det där med att läsa alla inlägg i den här tråden - det går för fort för en gammal gubbe här! 😂

Så är det ju. F.ö. så var "klockan" såld redan innan jag köpte den. Jag erbjöd en kollega att få köpa den för halva nypriset efter månadens utgång innan jag ens beställt den. Han accepterade direkt så jag högg till med gravyr och allt, ha ha!

Tror förresten att man får släppa det där med att läsa alla inlägg i den här tråden - det går för fort för en gammal gubbe här! 😂
En nödlösning är att snabbt skumma igenom sidorna efter bilder på Batman 😁

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp