Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller honom bortaLäderlappen påminner igen om sin närvaro. Först med sitt mäktiga horn som ljuder över hela landet och nu sätter han himlen i brand
Nära men falskt alarm denna gång!Omöjligt att läsa igenom alla sidor. Men har några örfilar delats ut än?
Bläddrar bland alla klockor i tråden och känner abstinens och kallsvettningar komma...
Spänner fast ett bälte med kraftigt spänne på armen för lite TOOLDIVER KÄNSLA!
"Bärs ungefär som en SKX"
Tarzan är lite skeptisk till att jag kommer klara 1 månad med samma klocka.
Det var ju bara för att du gillar det!!En uppvärmningsörfil har det allt blivit .
Kör en omröstning med ”reaktioner” där betyder olika alternativ.Hej, i owgmarch´s demokratiska anda så vill jag ställa en fråga till er alla. Vi kommer ju att ha veckovisa utlottningar och taken är att de ska bidra till att samla in pengar till Min Stora Dag. Jag undrar därför hur ni tycker vi ska göra?
VILKA FÅR VARA MED I VECKOUTLOTTNINGEN?
1. Endast personer som ställt upp i owgmarch-utmaningen får köpa lotter
2. Endast personer som är kvar i owgmarch-utmaningen får köpa lotter
3. Alla får köpa lotter
4. Ingen får köpa lotter, endast de som betalt anmälningsavgift får varsin lott
Jag lyssnar på er. Skriv @Berns i posten så jag kan hitta bland alla poster som strömmar in i tråden idag.
Härligt gubben
Första dagen? Fan heller, ska faktiskt anstränga mig.
@Berns Jag röstar på alternativ 4.Hej, i owgmarch´s demokratiska anda så vill jag ställa en fråga till er alla. Vi kommer ju att ha veckovisa utlottningar och taken är att de ska bidra till att samla in pengar till Min Stora Dag. Jag undrar därför hur ni tycker vi ska göra?
3. Alla får köpa lotter
Jag lyssnar på er. Skriv @Berns i posten så jag kan hitta bland alla poster som strömmar in i tråden idag.
Går in och editera!Kör en omröstning med ”reaktioner” där betyder olika alternativ.
@Berns - lägger också min röst på alternativ 4.Hej, i owgmarch´s demokratiska anda så vill jag ställa en fråga till er alla. Vi kommer ju att ha veckovisa utlottningar och taken är att de ska bidra till att samla in pengar till Min Stora Dag. Jag undrar därför hur ni tycker vi ska göra?
3. Alla får köpa lotter
+1 eller 4@Berns jag röstar på alternativ 2. Det blir förvisso färre potentiella lottköpare, men det kan kanske fungera som en extra morot för folk att hänga sig kvar i tävlingen.
Röstar på alternativ nr 2. Nån fördel ska de som genomlider detta och håller sig kvar ha.Hej, i owgmarch´s demokratiska anda så vill jag ställa en fråga till er alla. Vi kommer ju att ha veckovisa utlottningar och taken är att de ska bidra till att samla in pengar till Min Stora Dag. Jag undrar därför hur ni tycker vi ska göra?
3. Alla får köpa lotter
Röstar på alt 1 så kan det säljas mkt lotter @BernsHej, i owgmarch´s demokratiska anda så vill jag ställa en fråga till er alla. Vi kommer ju att ha veckovisa utlottningar och taken är att de ska bidra till att samla in pengar till Min Stora Dag. Jag undrar därför hur ni tycker vi ska göra?
3. Alla får köpa lotter
klicka i posten med frågorna.Röstar på alt 1 så kan det säljas mkt lotter @Berns
Den skulle min grabb älska