• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
IMG_4944 (1).jpeg

Lite kvällsspis må man ha. Skaldjur stod på menyn idag. Moules frites, och några ostron med tabasco blev det. En Guinness Draught därtill, då är man garanterad mätt. Ha,re bra//:pompus:
CFD5A994-5CFA-466D-B794-2D0311D55D3E.jpeg
vilken festmåltid! själv fick jag lördagens överblivna grillkorv med fjärilspasta... behöver kanske inte skriva att vi är en barnfamilj ;)

Hej, i owgmarch´s demokratiska anda så vill jag ställa en fråga till er alla. Vi kommer ju att ha veckovisa utlottningar och taken är att de ska bidra till att samla in pengar till Min Stora Dag. Jag undrar därför hur ni tycker vi ska göra?
VILKA FÅR VARA MED I VECKOUTLOTTNINGEN?
😍1. Endast personer som ställt upp i owgmarch-utmaningen får köpa lotter
🤣2. Endast personer som är kvar i owgmarch-utmaningen får köpa lotter
😲3. Alla får köpa lotter

😡4. Ingen får köpa lotter, endast de som betalt anmälningsavgift får varsin lott

Jag lyssnar på er. Skriv @Berns i posten så jag kan hitta bland alla poster som strömmar in i tråden idag.
Rösta med emoji
Alltså... ska vi försöka få in så mycket 💰 som möjligt så är det 😳 som gäller men som någon tidigare nämnt så tycker jag att lite lön för mödan ska dom som är kvar ha så jag röstar 🤣

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp