Jag är chef och jag klocksnackarJag försökte vara lite finkänslig och inte säga det rakt ut ifall chefen klocksnackar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är chef och jag klocksnackarJag försökte vara lite finkänslig och inte säga det rakt ut ifall chefen klocksnackar
Seriöst va bra den är.Folk slutade jobba då
Edit: pucktrea. Bjuder på en bild på min owg klocka istället. Grymt nöjd med mitt val så här långt.
Röstar på att alla får köpa. Vi skall väl maxa insamlat?Hej, i owgmarch´s demokratiska anda så vill jag ställa en fråga till er alla. Vi kommer ju att ha veckovisa utlottningar och taken är att de ska bidra till att samla in pengar till Min Stora Dag. Jag undrar därför hur ni tycker vi ska göra?
VILKA FÅR VARA MED I VECKOUTLOTTNINGEN?
1. Endast personer som ställt upp i owgmarch-utmaningen får köpa lotter
2. Endast personer som är kvar i owgmarch-utmaningen får köpa lotter
3. Alla får köpa lotter
4. Ingen får köpa lotter, endast de som betalt anmälningsavgift får varsin lott
Jag lyssnar på er. Skriv @Berns i posten så jag kan hitta bland alla poster som strömmar in i tråden idag.
Rösta med emoji
Den här refen har inte stuckit riktigt lika mycket som föregångaren big blocken. De är sjukt dyra nu.Seriöst va bra den är.
De verkar har stuckit i pris, som många andra klockor. Har spanat efter en ett tag
Jag försökte vara lite finkänslig och inte säga det rakt ut ifall chefen klocksnackar
Såld!Oj oj! kolla vad som händer på Säljes!
https://klocksnack.se/threads/min-stora-dag-skänk-valfritt-belopp-och-erhåll-objekt-i-annons.146083/
Så är det absolut. Årtal på din?Den här refen har inte stuckit riktigt lika mycket som föregångaren big blocken. De är sjukt dyra nu.
Grymt initiativ
1995 tror jag. Har box och cert till denSå är det absolut. Årtal på din?
Grymt. Skulle du mot förmodan överväga att du vet vad. Så finns jag här..1995 tror jag. Har box och cert till den
Jag valde denna klocka för OWGM för att jag lovat att denna ska gå i arv till dottern. En garanti för att jag inte ska sälja den fast jag tröttnar. Så fresta mig inte redan dag 1Grymt. Skulle du mot förmodan överväga att du vet vad. Så finns jag här..
Wow! Det gick snabbt. Stort tack för din insamling.
Det där har jag sagt till min fru ett antal gånger, har inte lyckats hittills. Tur att barnen är små än så längeJag valde denna klocka för OWGM för att jag lovat att denna ska gå i arv till dottern. En garanti för att jag inte ska sälja den fast jag tröttnar. Så fresta mig inte redan dag 1
BTW Såg att du servat den hos Ingemar. Han är min nya favoriturisJag valde denna klocka för OWGM för att jag lovat att denna ska gå i arv till dottern. En garanti för att jag inte ska sälja den fast jag tröttnar. Så fresta mig inte redan dag 1
Ingemar är bra, servat allt hos honom under några år nuBTW Såg att du servat den hos Ingemar. Han är min nya favorituris
Fan vad otrevlig den serien är...speciellt första 1,5 avsnitten...men bra kombo map klockan tycker jag, färgmässigt, hatar Nato personligen, så håller med DyatlovVi inleder månaden med att plocka bort länken på min GS. När jag har lite mer lugn och ro ska jag sätta mig och justera länken så att den sitter lite bättre på handleden.
Vad tycker ni om kombon klocka - band?
Jag säger som Anatoly Dyatlov i TV-serien Chernobyl - Not great, not terrible.
Jäklar! Har haft en massa elände det senaste och inte varit så aktiv här@skyseeker, vad har du valt för klocka?
1675 Root Beer efter MÅNGA om och men.Vad kör du under Mars
Eller modigaste med tanken på risken att bli OWG på riktigtDag ett avklarad! Fegare owgm-klocka får man leta efter.