Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tydligt detDå var första dagen överstökad, helt utan bekymmer dessutom. Valet av klocka känns helt rätt. (Man får vara feg i Mars)
Testa nu. Jag slarvade lite.För info @Staafen. Jag kommer till en Wordpressinloggning när jag försöker gå vidare via länken för att läsa mer om Malmklockan från OWG-sidan. Kan förstås vara min fru som lyckats fixa det också bara för mig....
Nu funkar det! Vilken stjärna. Jag får nog be frugan om ursäkt.Testa nu. Jag slarvade lite.
Helt rätt!Vi tyckte att @Staafen var så trevlig så att han förtjänade ett helt eget avsnitt!
Ja verkligen. Han lät som en ytterst ödmjuk man!Vi tyckte att @Staafen var så trevlig så att han förtjänade ett helt eget avsnitt!
Snart 3,2% avklarat
Vanlig huskatt, men liknar Korat ganska mycket.Russian blue?
Paus. Nu tror jag nog att den skulle komma min väg...Jag valde denna klocka för OWGM för att jag lovat att denna ska gå i arv till dottern. En garanti för att jag inte ska sälja den fast jag tröttnar. Så fresta mig inte redan dag 1
Gränsen mellan feg och smart är dock hårfinDå var första dagen överstökad, helt utan bekymmer dessutom. Valet av klocka känns helt rätt. (Man får vara feg i Mars)
Trodde det var kvällens Arboga 10,2% som hade svarat i omloppet!Att ta loss läderbandet tar ungefär 3sek och ger noll problem. Är dock redan sugen på länk, men kommer nog sluta med att jag slänger klockan åt helvete då efter att ha försökt få på den några timmar alt. att jag får på den och blir galen om jag försöker få tag igen. Hmm.
Oj vad oskarp bild det blev när jag laddade upp den. Såg skarp ut innan.
Jag ligger illa till men jag hänger kvar30 dagar kvar
ingen som hoppat av ännu?
Grymt fint av dig.
Vill bara att @Staafen och @Berns ska veta att vi i G-shocktråden tar hand om vår egen skit.
Lord_tito88 får sig en liten rysk tillrättavisning
Noterat!Får la ändra mitt löfte till att bära Rangeman 23 timmar och 57 minuter varje dag då