• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
För info @Staafen. Jag kommer till en Wordpressinloggning när jag försöker gå vidare via länken för att läsa mer om Malmklockan från OWG-sidan. Kan förstås vara min fru som lyckats fixa det också bara för mig....

1614627704783.png

Att ta loss läderbandet tar ungefär 3sek och ger noll problem. Är dock redan sugen på länk, men kommer nog sluta med att jag slänger klockan åt helvete då efter att ha försökt få på den några timmar alt. att jag får på den och blir galen om jag försöker ta av igen. Hmm.

20210301_211949.jpg

Oj vad oskarp bild det blev när jag laddade upp den. Såg skarp ut innan.

Senast ändrad:
Att ta loss läderbandet tar ungefär 3sek och ger noll problem. Är dock redan sugen på länk, men kommer nog sluta med att jag slänger klockan åt helvete då efter att ha försökt få på den några timmar alt. att jag får på den och blir galen om jag försöker få tag igen. Hmm.

20210301_211949.jpg

Oj vad oskarp bild det blev när jag laddade upp den. Såg skarp ut innan.
Trodde det var kvällens Arboga 10,2% som hade svarat i omloppet! :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp