Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men vad i hela? Det där är ju på riktigt en utmaning att ha på sig i en månad klockperson eller inte Väntar med spänning på hur det ska gå.Ordningen återställd. Tapen kastad och skönheten är på med nytt lås. Den är ju för bedårande vacker
Alltid kul med bra uppslutning! Bra kämpat av alla idag!Tack, det är lite pyssel men roligt. Extra roligt när det är så stor uppslutning.
Gissar på vridringsinlägg från odokadolo_industries?Klart godkänd första dag
Vet inte vad jag blivit indragen i här! ❤
Kul att höra dig i podden, hög igenkänning på mycket ska du veta...Vet inte vad jag blivit indragen i här! ❤
Det var bra nära då jag av gamal vana var bra sugen att byta men kom på mig själv att ajaj läderlappen vill man inte bli slappad avNähä, inga lavetter idag bortsett från lite träning! Imorgon kanske?
Grymt rolig första dag, bra kämpat allihop!