Ja va fasen.. Då var det dags igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oj, är det flera minuter per dag?Ha på sig klockan är än så länge inga konstigheter. Men iom att den går fort så kan jag vara klar med mars redan den 26e mars
Ruskigt irriterande att den plockar in några minuter per dag. 1a april åker den in till uris
Stort tack, verkligen roligt att höra! Haha ja så kan det nog ha varit, eller så borde jag ha läst dessa iaf.Tog för övri
Kul att höra dig i podden, hög igenkänning på mycket ska du veta...
Antar att du också läste för mycket "Så Funkar Det" böcker som grabb?
Njao. Kanske någon minut per dag är mer realisktOj, är det flera minuter per dag?
Min 143 ligger på dryga +30 sek/dygn. Därför jag inte pallade ta den för owg-mars.Ha på sig klockan är än så länge inga konstigheter. Men iom att den går fort så kan jag vara klar med mars redan den 26e mars
Ruskigt irriterande att den plockar in några minuter per dag. 1a april åker den in till uris
Använde en app för att kolla magnetismen och det verkar som att det är den. Det är ju snabbt fixat så får se till att få det gjort snartNjao. Kanske någon minut per dag är mer realiskt
Haha. SmartMin 143 ligger på dryga 30 sek/dygn. Därför jag inte pallade ta den för owg-mars.
/B
Du kommer alltid vara tidig denna månad alltså, gött!Ha på sig klockan är än så länge inga konstigheter. Men iom att den går fort så kan jag vara klar med mars redan den 26e mars
Exakt, inte långt kvar nu!Dag 2, snart halvvägs!