S
Staafen
Guest
Hahaha, vad säger kollegorna?Inte riktigt lika kul att göra ett wristshot med kollegan under owg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha, vad säger kollegorna?Inte riktigt lika kul att göra ett wristshot med kollegan under owg
Nej jag förstår helt klart att han skäms över sin sportrolleInte riktigt lika kul att göra ett wristshot med kollegan under owg
Ah, en lokal OWG . Joggade förbi där en hel del när jag bodde mer centralt. Ofta väldigt fina soluppgångar.Kunde inte låta bli. Med en så fin soluppgång. Den är så vacker att man blir tårögd min lilla swatch
Haha ja han undrar va f-n jag har på armen. Men då är det jäkligt skönt att sprida ordet om det vi gör och hur mycket pengar vi skramlat ihop.Hahaha, vad säger kollegorna?
Ja avundsjukan i hans ögon talade tusen ordNej jag förstår helt klart att han skäms över sin sportrolle
Trevligt! Trivs som fisken här. Hörde jag gtg?!?Ah, en lokal OWG . Joggade förbi där en hel del när jag bodde mer centralt. Ofta väldigt fina soluppgångar.
På tok för mycket endåNjao. Kanske någon minut per dag är mer realiskt
Det var det här med Äpplen och Päron??!!
Kämpa Team Äppelklocka, KÄMPA!
Går det inte att lägga till visare och tickande ljud på den där?
Dag 2 och än så länge går det bra! Misstänker att jag kommer att sakna tickande visare mer och mer vad det lider....
+1 på den, lite lätt långtråkigt med hemarbete nu....men men snart så är världen underbar igen! Säger dom....vi får väl njuta av varandras klockor och våndas över att just mars har 31 dagar.....OWG:andet går bra, men det här med att jobba hemifrån utan ens det där "Hej/Godmorgon!" börjar kännas segt.
Dessutom sitter man som en hösäck även om man moddat in ett kontor här hemma, men köksstol och för högt skrivbord bidrar inte till något Loca Living precis...
Godmorgon!OWG:andet går bra, men det här med att jobba hemifrån utan ens det där "Hej/Godmorgon!" börjar kännas segt.
Dessutom sitter man som en hösäck även om man moddat in ett kontor här hemma, men köksstol och för högt skrivbord bidrar inte till något Loca Living precis...