• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Bagarebergstrom

KS Explorers Club
2-Faktor
Jag är med, val av klocka är inte klart.

Screenshot_20210217_152616.jpg
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Sitter här och reflekterar över att denna modell i allmänhet och denna färg i synnerhet är en slow burner som växer och småningom känns självklar. Kanske en klocka för livet, vem vet.

Någon som känner igen sig?

5E9B4B4A-5116-45A3-A507-C389D3F9FB76.jpeg
Låter som du @thelizardking behöver utmana dig själv under 31 dagar nästa månad för att se om det är en klocka för livet 😃
 

Aros

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
De där känns nästan som de viktigaste i OWG-march. Vi kan fasiken inte förlora mot norrbaggarna!!😈 Skulle aldrig förlåta mig själv.. Ska vi inte ha nått typ av straff? Om vi förlorar mot norrmännen måste alla ha klockan på sig en vecka till? Kanske kan få upp motivationen ;)
Annars kanske du kan va solidarisk ifall vi förlorar och ta på dig vår kollektiva bestraffning genom att köra den färgglade terroristen hela -21 🤣
 

larra64

Rolex
Självklart måste man haka på även i år.
För att öka svårighetsgraden väljer jag en av mig aldrig använd 40-tals Omega "Omega" med oklar funktionsduglighet som med gott samvete kan säljas den första april.
Passar också på att utmana @StarMan @Jeser90 @osc10 och @larra64 där förloraren får bjuda på första afterpandemipilsnerrundan. Lämnar man w/o blir det per automatik två rundor.

IMG_0279.jpg

IMG_0281.PNG
Jag är med. Det blir ett nöje att först få två rundor av osc10 som ger w/o innan start och sedan en av vallan som bryter...
 

osc10

Panerai
2-Faktor
Självklart måste man haka på även i år.
För att öka svårighetsgraden väljer jag en av mig aldrig använd 40-tals Omega "Omega" med oklar funktionsduglighet som med gott samvete kan säljas den första april.
Passar också på att utmana @StarMan @Jeser90 @osc10 och @larra64 där förloraren får bjuda på första afterpandemipilsnerrundan. Lämnar man w/o blir det per automatik två rundor.

Japp jag e på!
Jaaa jag e med.
 

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Är sugen på att vara med, men tränar mycket traillöpning och då är jag mer eller mindre beroende av klockan (navigation + träningslogg). Är det tillåtet att byta ut sin OWG March-klocka tillfälligt mot en pulsklocka om den tas på och av i samband med träningspass? :) Vad säger ni @Staafen och @Berns ?
Fått NEJ på den, så för mig blir det Garmin under mars,,,,,, inte så kul men säkert nyttigt med lite stål-detox.
 

Clark Wayne

Panerai
2-Faktor
Fått NEJ på den, så för mig blir det Garmin under mars,,,,,, inte så kul men säkert nyttigt med lite stål-detox.
Jag är faktiskt inne på att köra samma lösning. Står dock i kvalet mellan min Fenix 5 och min Instinct. Fenix är ju den bättre löparklockan men väger bly, medan Instincten är så lätt att den knappt märks på handleden. Vilken Garmin rockar du i mars?
 

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Jag är faktiskt inne på att köra samma lösning. Står dock i kvalet mellan min Fenix 5 och min Instinct. Fenix är ju den bättre löparklockan men väger bly, medan Instincten är så lätt att den knappt märks på handleden. Vilken Garmin rockar du i mars?
Jag har en lite nättare 735XT, som jag annars bara bär vid löpning och cykling.
Men det ska bli spännande att vara en vanlis under en månad.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp